НИШТО НЕ Е СЛУЧАЈНО: Дали знаете зошто количките во маркетите имаат закосено дно?
Објавено во: Економија 10 Ноември, 2024
Маркетарите користат различни трикови за да ги натераат клиентите да купуваат повеќе. Не е случајно што повеќето колички за пазарење имаат навалување наназад.
Веројатно веќе сте го забележале ова кога посетувате супермаркет или продавница со попуст: количките за пазарење се скоро секогаш под агол така што нивниот преден врв е повисок од крајот на рачката. Ова не е случајно, туку има конкретна причина.
Зад навалената количка се крие суптилен трик кој има за цел да ги поттикне клиентите да поминат повеќе производи, да купуваат повеќе и на крајот да ја зголемат продажбата, пишува магазинот Phoenix.
Перцепција на изобилство
Додека пазарувате, ја туркате количката пред вас, гледајќи право напред или на страна. Поради навалувањето на корпата производите кои веќе сте ги купиле се лизгаат кон вас и остануваат на најниското место. Овој ефект прави производите да исчезнат од вашето вистинско видно поле или да изгледаат значително помали. И кога се гледа од напред, наведнатото дно на количката прави да изгледа поголем и попростран.
Затоа, ако количката е сè уште релативно празна, може да се создаде впечаток дека на купувачот му требаат повеќе производи за да ја наполни и на тој начин да постигне чувство на ситост и задоволство. Оваа перцепција на крајот води кон тоа клиентите да купуваат повеќе производи отколку што првично планирале.
бизпортал.рс* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.