Откријте тајни за успешна продажба
Објавено во: Финансии 28 Март, 2016
Дали е можно да ја зголемите продажбата во време кога таа опаѓа на пазарот?
Ова е предизвик со кој се соочуваат многу компании и тимови за продажба. Менаџерите бараат начин да го зголемат обртот на пари или да го задржат на едно стабилно ниво.
Поголем избор- помала продажба
Дали сте знаеле дека многу можности можат да доведат до помала продажба?
Големиот број на производи, бои, марки на производи често не тераат потешко да се одлучиме за купување.
Преголемиот избор на производи доведува до нереално високи очекувања кај потрошувачите, што ја смалува продажбата на компаниите.
Стручњаци од Универзитетот Колумбија направиле истражување, кое покажало дека големиот избор на производи, ги тера потрошувачите да ги споредуваат опциите и со тоа да се одвратат од намерата да купуваат.
Направиле тест со купувачи, така што им понудиле еден ден 40 различни вкусови на бомбони, при што 60% од нив не ги ни вкусиле, а утредента им дала 6 вкуса и повисок бил процентот на оние кои ги пробале бомбоните.
Првиот ден за само 2 потрошувачи купиле бомбони, а вториот ден 12.
На производите и услугите кои ги нудите додајте им вредност. Во оваа смисла може да се подобри вкусот на производот.
На купувачот овозможете му бесплатна достава до дома или опција за онлајн купување.