ПОЗНАТИ ЛИЧНОСТИ НА МРЕЖИТЕ: Чиј твит доби најмногу лајкови и кој е најследен на Тикток и Јутјуб во 2024 година
Објавено во: Финансии 08 Јули, 2024
Објавата на сопственикот и милијардерот Илон Маск во која се исмеваат серверите на ривалот Мет има најмногу лајкови на Твитер оваа година, надминувајќи го Кристијано Роналдо, најплатениот спортист во светот и милијардерките поп ѕвезди Ријана и Тејлор Свифт.
Објавата на Илон од 5 март, која гласеше: „Ако ја читате оваа објава, тоа е затоа што нашите сервери се исклучени“, следеше прекин на серверот на Фејсбук и Инстаграм на Мета, каде што стотици илјади корисници пријавија проблеми на едната или на двете платформи.
Видеото на Ријана како пее „TGIF“ (GloRilla) пред раперот A$AP Rocky - со кој има две деца - доби повеќе од 1,3 милиони лајкови за помалку од една недела, според аналитичката компанија за социјалните медиуми NewsWhip.
Роналдо, кој објави слика без кошула покрај Црвеното Море за саудиска туристичка компанија, доби повеќе од 1,2 милиони лајкови од објавата на 3 јуни.
Друга слика што Роналдо ја објави на 6 јуни, на која го покажува своето семејство на трпеза - очигледно слави роденден на дете - доби 1,1 милион лајкови за две недели.
Објавата на Тејлор Свифт во февруари за објавувањето на нејзиниот последен албум, „Turtured Poets Department“, доби само 6.000 лајкови помалку од семејната фотографија на Роналд, и содржи слика од рачно напишани текстови на нејзината песна со исто име.
Според нашите последни проценки, Маск е најбогатиот човек во светот со нето богатство од 212 милијарди долари. Ријана има проценета нето вредност од 1,4 милијарди долари благодарение на успехот на нејзината козметичка линија Fenty. Роналдо е најплатениот спортист во светот со вкупен приход од 280 милиони долари на теренот и надвор од него, вклучувајќи го и договорот од 200 милиони долари со Ал-Наср. Свифт стана милијардерка во октомври 2023 година, благодарение на успехот на нејзината турнеја Ерас, и има проценета нето вредност од 1,3 милијарди долари.
X објави овој месец дека ќе почне да ги крие лајковите од јавните профили на корисниците, откако Маск рече дека е „важно да им се дозволи на луѓето да лајкуваат објави без страв дека ќе бидат нападнати поради тоа“. И покрај промената, корисниците сè уште можат да го видат бројот на лајкови и на кој им се допаднале нивните објави.
Објавите на Маск на X продолжуваат да имаат високи стапки на ангажман откако тој ја купи социјалната мрежа за 44 милијарди долари во 2022 година. Тој, исто така, до јуни минатата година ја имаше објавата со најмногу лајкови, која беше мем за „луѓето кои имаат Твитер, но никогаш не објавуваат ништо“.
Роналдо и Свифт, исто така, редовно имаат објави кои надминуваат стотици илјади лајкови, вклучително и повеќекратни објави на Роналдо овој месец со повеќе од милион лајкови.
Најуспешните на Тикток
Кабани „Каби“ Лами, корисник на Тикток познат по своите видеа во кои тивко се исмева со апсурдни клипови од „лајф хак“, е најследен Тиктокер во првата половина од оваа година со повеќе од 162 милиони следбеници или околу седум милиони пред второпласираниот Чарли Дамелио.
Лами - кој минатата година беше рангиран на 11-тото место на листата на најдобри креатори на Форбс - е личност од социјални мрежи од Сенегалско-италијанско потекло, која се прослави на апликацијата откако почна да прави дует и да шие видеа со видеа со „лајф хак“ и ја истакна нивната комплицирана природа. Лами е најследен „Тиктокер“ од 2022 година, кога го престигна Дамелио, кој се прослави со нејзините видеа за танцување и стана влијателен на модата и начинот на живот.
Од јули минатата година, Лами додаде околу два милиони следбеници на Тикток, според податоците од SocialBlade, страница за аналитика на социјалните медиуми, но Дамелио додаде околу 4,3 милиони, што и помогна да ја намали разликата.
Првите пет најследени не се променија многу од минатата година, кога Лами и Дамелио сè уште ги држеа првите позиции, иако последните три позиции се сменија со MrBeast што се искачи две места, Бела Порч напредуваше две места и Адисон Рае кој падна на петтото место.
И покрај тоа што е најследен Tiktoker, Lami не е ни блиску до врвот во однос на најмногу допаѓања на апликацијата. Тој го зазема 26-тото место во таа категорија со 2,4 милијарди лајкови, според податоците на SocialBlade, додека Дамелио ја држи титулата со 11,7 милијарди лајкови.
Форбс ја процени заработката на Лами на 16,5 милиони долари од јуни 2022 до септември 2023 година. Во септември, Лами добиваше плата од околу 750.000 долари за прикажување производи во објавите на Тикток и Инстаграм.
Најдоброто на YouTube
Каскадерското видео инфлуенсер MrBeast има најмногу следбеници на YouTube во првата половина на 2024 година, откако го престигна популарниот индиски музички канал во јуни.
MrBeast, чие вистинско име е Џими Доналдсон, ја освои титулата Јутјубер со најмногу следбеници на почетокот на јуни, престигнувајќи го T-Series, индиски музички канал со 268 милиони претплатници кој ја имаше титулата од 2019 година. MrBeast има 290 милиони следбеници до 27 јуни, водечка листа според страницата за анализа на податоци SocialBlade.
По преземањето на титулата, 26-годишниот Доналдсон објави на X, порано познат како Твитер, велејќи дека „конечно се одмаздил на Pewdiepie“, алудирајќи на повеќемесечната, жестока битка на Јутјуберот Феликс „PewDiePie“ Кјелберг со Т-серијата. најмногу следбеници пред да се откаже во март 2019 година. Минатата година, Форбс го именуваше Доналдсон - кој има 57,5 милиони следбеници на Инстаграм и уште 96,5 милиони на Тикток - за свој врвен креатор и процени дека тој имал околу 82 милиони долари приход од јуни 2022 година до јуни 2023 година.
Зад Donaldson и T-Series, најследени сметки се YouTube Movies, Cocomelon – Nursery Rhymes и SET India, сите со повеќе од 173 милиони претплатници.
Форбс.рс* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.