18 Февруари, 2025
0.0292

ПРОБЛЕМАТИЧНИОТ БОИНГ НЕ ПРЕСТАНУВА ДА ТОНЕ - загубите во четвртиот квартал од минатата година достигнаа 4 милијарди долари

Објавено во: Економија 24 Јануари, 2025

Добивај вести на Viber

Американскиот производител на авиони „Боинг“ забележа загуба од четири милијарди долари во четвртиот квартал од 2024 година, што е за околу 30 отсто помал приход од претходната година.

Како што објави компанијата, поради долготрајниот штрајк на работниците, отпуштањата и проблемите со неколку владини програми, воздушниот гигант со седиште во Чикаго објави дека ќе пријави загуба од 5,46 долари (5,19 евра) по акција кога ќе ги објави целосните финансиски резултати следната недела.

Загубите на Боинг во првите девет месеци достигнаа речиси осум милијарди долари, што значи дека минатата година ја завршија со дефицит од речиси 12 милијарди долари.

Боинг бележи загуби од 2019 година, кога неговите авиони 737 MAX беа приземјени ширум светот поради две сериозни несреќи во кои загинаа вкупно 346 луѓе.

Волстрит очекуваше загуба од 1,80 долари по акција за четвртиот квартал.

Изминатата година се покажа како навистина тешка за „Боинг“. Штрајкот на механичарите кои го склопуваат најпродаваниот модел 737 Max, како и авионите 777 и 767 во фабриките во Рентон и Еверет (држава Вашингтон), го запре производството и ја прекина испораката.

Штрајкот заврши по повеќе од седум недели, кога компанијата се согласи да ги зголеми платите и да ги подобри бенефициите за работниците.

Боинг претходно најави намалување на работната сила за 10 отсто.

Компанијата во четвртокот соопшти дека забележала 1,1 милијарди долари (1,05 милијарди евра) трошоци поврзани со програмите 777 и 767 во последниот квартал.

Дополнително, Боинг пријави дополнителни 1,7 милијарди долари (1,62 милијарди евра) трошоци поврзани со неколку владини програми, вклучително и воен авион за полнење гориво и авион за замена за претседателскиот „Ер Форс 1“.

Извршниот директор на Боинг Кели Ортберг рече:

- Иако се соочуваме со предизвици на краток рок, презедовме важни чекори за стабилизирање на бизнисот во текот на кварталот, вклучително и постигнување договор со нашите работници во ИАМ и успешно прибирање капитал за зајакнување на нашиот биланс – рече Ортберг.

Тој додаде:

- Исто така, го рестартиравме производството на 737, 767 и 777/777X, а нашиот тим останува фокусиран на напорната работа што претстои за изградба на нова иднина за Боинг.

Приходите на Боинг во четвртиот квартал изнесуваа 15,2 милијарди долари (14,46 милијарди евра), што е под проценките на аналитичарите од 16,6 милијарди долари (15,8 милијарди евра).

Во меѓувреме, Боинг размислува да ја продаде својата неосновна навигациска единица Jeppesen, проценета на 6-8 милијарди долари, за да го ублажи долгот од 58 милијарди долари, објави Блумберг.

Се вели дека договорот привлекува големи добавувачи на авијација и приватни фондови, вклучувајќи ги RTX, Honeywell и GE Aerospace, со краен рок за првите понуди следната недела.

Цената на акцијата на Боинг благо падна по објавувањето на прелиминарните резултати во четвртокот, но закрепна во петокот наутро и порасна за повеќе од 2 отсто до 11 часот по средноевропско време.

Компанијата ќе ги објави деталните резултати за четвртиот квартал на 28 јануари, пишува Euronews Business.

Фото: Принтскрин/Твитер

Можеби ќе ве интересира

ГУМИТЕ СЕПАК ЌЕ СЕ ПРОИЗВЕДУВААТ: „Тигар“ избегна банкрот, државата отвара нови работни места

ГУМИТЕ СЕПАК ЌЕ СЕ ПРОИЗВЕДУВААТ: „Тигар“ избегна банкрот, државата отвара нови работни места

Тренчевска: Новата програма за помош од 1.000 денари за плаќање струја изоставува голем број граѓани

Тренчевска: Новата програма за помош од 1.000 денари за плаќање струја изоставува голем број граѓани

ИДЕ ВРЕМЕ ЗА ДИВИДЕНДИ! Колкав е дивидендниот потенцијал на трите најголеми банки?

ИДЕ ВРЕМЕ ЗА ДИВИДЕНДИ! Колкав е дивидендниот потенцијал на трите најголеми банки?

КОЈ ПЛАТИ 920 ИЛЈАДИ ЕВРА ЗА УПРАВУВАЧКИОТ ПАКЕТ НА СТОКОВНА КОРЗО БИТОЛА - какви се плановите на инвеститорот со некогашниот симбол „Јавор“

КОЈ ПЛАТИ 920 ИЛЈАДИ ЕВРА ЗА УПРАВУВАЧКИОТ ПАКЕТ НА СТОКОВНА КОРЗО БИТОЛА - какви се плановите на инвеститорот со некогашниот симбол „Јавор“

НА МЛАДИТЕ ИМ ТРЕБА ЏЕПАРЛАК ЗА ИЗЛЕГУВАЊЕ: Можат ли да се социјализираат без да потрошат пари?

НА МЛАДИТЕ ИМ ТРЕБА ЏЕПАРЛАК ЗА ИЗЛЕГУВАЊЕ: Можат ли да се социјализираат без да потрошат пари?

Гасна централа е спас за долговите на Клиничкиот центар „Мајка Тереза“

Гасна централа е спас за долговите на Клиничкиот центар „Мајка Тереза“

НОВИОТ ЗАКОН ЗА ЕНЕРГЕТИКА - КЛУЧЕН ЧЕКОР КОН СТАБИЛНА И ОДРЖЛИВА ИДНИНА

НОВИОТ ЗАКОН ЗА ЕНЕРГЕТИКА - КЛУЧЕН ЧЕКОР КОН СТАБИЛНА И ОДРЖЛИВА ИДНИНА

КОЈ НЕМА ДА МОЖЕ ДА ВЛЕЗЕ ВО ЕУ: Се воведуваат дозволи за патување, некој може да биде одбиен

КОЈ НЕМА ДА МОЖЕ ДА ВЛЕЗЕ ВО ЕУ: Се воведуваат дозволи за патување, некој може да биде одбиен

ШТО ЌЕ СЕ СЛУЧИ СО НУТЕЛАТА ПО СМРТТА НА НЕЈЗИНИОТ КРЕАТОР? Создаден пред повеќе од 60 години, Италијанците би го ставиле на поштенска марка, но што велат наследниците?

ШТО ЌЕ СЕ СЛУЧИ СО НУТЕЛАТА ПО СМРТТА НА НЕЈЗИНИОТ КРЕАТОР? Создаден пред повеќе од 60 години, Италијанците би го ставиле на поштенска марка, но што велат наследниците?