Производите на Виталиа дел од Гулфуд 2015 во Дубаи!
Објавено во: Мои пари 17 Февруари, 2015 12:14
Иновативноста во креирањето на оригинални здрави производи според потребите на современиот потрошувач, беа основа на успешната презентацијата на Виталиа на јубилејното 20-то издание на еден од најголемите светски саеми за храна и угостителство Гулфуд 2015 во Дубаи.
„Присуството на Виталиа на Гулфуд е навистина значајно како за компанијата, така и за афирмација на брендот Made in Macedonia . Атрактивноста на нашите производи од аспект на дизајн, оригиналност и квалитет привлече големо внимание кај посетителите отварајќи ги вратите на нови пазари посебно во регионот на блискиот исток. Како компанија со етаблиран бренд горди сме на фактот дека иновациите на Виталиа во доменот на здравата храна се рамо до рамо со најголемите светски компании од оваа област”, изјави Искра Ветаџокоска - Муцунска, управител и ко-сопственик на Виталиа.
Настапот на Гулфуд 2015 доаѓа по претставувањето на дел од производите на Виталиа на ISM 2015 саемот во Келн каде посeбен интерес предизвика новата палета на производи, бонбониерата Vitalia finest selection и Take Away муслите во чаша чија уникатност и практичност ветува успешен пласман ширум светот.
Можеби ќе ве интересира
Пивара Скопје и РФМ потпишаа договор за спонзорство – 45 години партнерство и поддршка за македонскиот ракомет
Волшебно новогодишно одбројување во Дајмонд мол до крајот на декември
Гевгелија Мол ги отвори вратите – шопинг и забава под еден покрив
СЕТЕК РОДЕНДЕН во СИНО – блискост, радост и исполнети желби
Како да заштедите во сезоната на големи трошоци? Искористете ги бонус поените на Халкбанк
Gold Felicia Тетово – идеална дестинација за корпоративни празнични забави
ВИДЕОЛОТАРИЈА ЈА РЕАЛИЗИРАШЕ ТРАДИЦИОНАЛНАТА 25 КРВОДАРИТЕЛНА АКЦИЈА
Еден чекор ве дели од длабинска хидратација – откријте ја тајната на совршената кожа!
Штефан Павлињек во „бизнис-клуб плус“: „Вработувањето на младите по завршувањето на нивното образование е можност да се спречи нивното иселување“





