28 Септември, 2024
0.0271

СЕ ГРАДИ ЖЕЛЕЗНИЧКИ И ПАТЕН „ЅВЕР“ ВО ЕВРОПА: Од Данска до Германија за 7 минути низ подводен тунел

Објавено во: Економија 25 Јуни, 2024

Добивај вести на Viber

Данска и Германија се на чекор до поврзување со најдолгиот подводен железнички и патен тунел во светот. Данскиот тунел Фемарн појас ќе го намали времето на патување меѓу Скандинавија и Централна Европа.

Данскиот крал Фредерик X во понеделникот го отвори првиот дел од идниот тунел долг 18 километри под Балтичкото Море. Ќе ја поврзе јужна Данска со северна Германија и ќе придонесе за зелена транзиција на транспортниот сектор.

Врската на појасот Фемарн, која се очекува да биде отворена во 2029 година, исто така ќе го намали патувањето од сегашниот 45-минутен премин на траект на само седум минути со воз.

Ќе го поврзе Родби на данска страна со Путгартен во Германија, со понатамошни патни и железнички врски со Централна Европа и нордиските земји.

Првиот дел од тунелот Фемарнбелт е подготвен за потопување

Кралот Фредерик ја откри плочата на влезот на првиот дел од тунелот долг 217 метри, кој подоцна оваа година ќе биде потопен во ровот на морското дно на данската страна. Тој фрли паричка на неговата слика во временска капсула со предмети донирани од оние кои ги изградиле бетонските елементи.

Компанијата Sund & Baelt, која го гради тунелот, тврди дека тоа ќе биде најдолгиот подводен тунел. Ќе вклучува и електрифицирана железница. Се очекува автомобилите да можат да го преминат Балтичкото Море за 10 минути по четири ленти, а возовите тоа ќе го сторат за седум минути.

Уште во 2011 година, беше одлучено да се изгради врска помеѓу јужниот дански остров Лоланд и северниот германски остров Фемарн како потопен тунел. Работата на данска страна започна во јули 2022 година, а на германска точно една година подоцна.

Колку ќе чини Fehmarn врската?

Тунелот ќе се состои од 89 бетонски елементи кои се градат во посебен објект во Родбихавн во Лоланд, кој се нарекува најголемото градилиште во Северна Европа, а првиот елемент беше излеан во мај.

Врската Фемарн ќе чини 55,1 милијарди круни (4,8 милијарди евра) и ќе ја плаќаат корисниците, додека данската влада подоцна ќе одлучи за патарината за тунелот.

Во последниве години, Данска изгради патни и железнички врски со соседна Шведска и меѓу двата големи дански острови.

Во 2000 година, мостот и тунелската врска преку теснецот Оресунд го поврзуваа Копенхаген со третиот по големина град во Шведска, Малме, а во 1998 година беше отворен патниот сообраќај помеѓу островот Фунен, каде што се наоѓа Одензе, третиот по големина град во Данска. 

Еуправозато

Можеби ќе ве интересира

Шефот на Nvidia гледа „спас“ во нуклеарната енергија

Шефот на Nvidia гледа „спас“ во нуклеарната енергија

ЕВРОПСКИОТ СУД ПРЕСЕЧЕ - познатиот германски синџир супермаркети ги измамил клиентите со реклами за попусти

ЕВРОПСКИОТ СУД ПРЕСЕЧЕ - познатиот германски синџир супермаркети ги измамил клиентите со реклами за попусти

ПОЗНАТ МОДЕН СИНЏИР ГИ ЗАТВАРА СИТЕ СВОИ ПРОДАВНИЦИ! организираат аукција за да се ослободат од имотот

ПОЗНАТ МОДЕН СИНЏИР ГИ ЗАТВАРА СИТЕ СВОИ ПРОДАВНИЦИ! организираат аукција за да се ослободат од имотот

„ДЕНЕС ИМАМЕ ПРИЧИНА ДА СЕ ГОРДЕМЕ“: еве што порача Битиќи преку социјалните мрежи

„ДЕНЕС ИМАМЕ ПРИЧИНА ДА СЕ ГОРДЕМЕ“: еве што порача Битиќи преку социјалните мрежи

ПРВ ПАТ ВО ИСТОРИЈАТА: Холандија произведе повеќе од 50 проценти од електричната енергија од обновливи извори

ПРВ ПАТ ВО ИСТОРИЈАТА: Холандија произведе повеќе од 50 проценти од електричната енергија од обновливи извори

ДАЛИ АМАЗОН ЌЕ ГИ ИЗГУБИ РАБОТНИЦИТЕ - по најавата за враќање во канцеларија, 73 отсто од вработените најавуваат откази

ДАЛИ АМАЗОН ЌЕ ГИ ИЗГУБИ РАБОТНИЦИТЕ - по најавата за враќање во канцеларија, 73 отсто од вработените најавуваат откази

НЕВРАБОТЕНОСТ ВО ГЕРМАНИЈА: За колку се зголеми?

НЕВРАБОТЕНОСТ ВО ГЕРМАНИЈА: За колку се зголеми?

ЕВРОСТАТ: Цените на житарките во Европската Унија се намалија за 14 отсто

ЕВРОСТАТ: Цените на житарките во Европската Унија се намалија за 14 отсто

АРГЕНТИНА: Државата тоне во сиромаштија

АРГЕНТИНА: Државата тоне во сиромаштија