21 Декември, 2024
0.0272

Скала и Пиксел го објавија отворањето на новата академија за дигитален маркетинг

Објавено во: Мои пари 21 Февруари, 2024

Добивај вести на Viber

Ентузијастите за дигитален маркетинг отсега имаат нова можност за квалитетна теоретска и практична едукација благодарение на партнерскиот проект на водечката Школа за дизајн и технологија, Скала и компанијата лидер во областа на дигиталниот маркетинг во Македонија, Пиксел.

Новата академија за дигитален маркетинг ќе им овозможи на студентите да научат како да креираат и имплементираат ефективни стратегии за дигитално промовирање на брендови, продукти и услуги. Наставниот план ќе ги опфати сите аспекти на дигиталниот маркетинг, како што се: SEO, SEM, SMM, е-маил маркетинг, контент маркетинг, аналитика и мерење, како и многу други клучни вештини за сеопфатно совладување на предизвиците што ги носи професијата. Студентите ќе имаат можност да работат на реални проекти со клиентите на Пиксел, како и да добијат менторство и совети од искусни предавачи од компанијата.

Академијата ќе трае 6 месеци, од кои 3 месеци се предвидени за теоретска настава и 3 месеци за практична работа. По успешно завршување на академијата, слушателите ќе добијат сертификат за дигитален маркетер, како и можности за вработување во Пиксел или други агенции коишто се занимаваат со дигитален маркетинг.

Димитар Јовевски, партнер и директор за бизнис развој во Пиксел, во оваа прилика изјави: „Ние сме многу возбудени за овој проект бидејќи веруваме дека дигиталниот маркетинг е една од клучните вештини за современиот бизнис. Со оваа академија сакаме да ги споделиме нашите знаења и искуства со новата генерација на дигитални маркетери, кои ќе можат да придонесат во остварувањето на визијата на многу компании кои се стремат кон раст и поголема конкурентност на глобалните пазари.“

„Утрово поминав низ скопската улица Максим Горки, покрај популарната алеа од јапонски црешки кои за кратко ќе ја обојат улицата со нејзиниот препознатлив розов цвет. Но, плодот од тој цвет никогаш нема да имаме можност да го вкусиме. Сепак, тоа е само калемена естетска корекција на остатоците од дрвени столбови. 

Ако продолжам во ботаничка метафора, калемењето на Скала и Пиксел не е само естетска корекција, туку суштинска врска за сочен и вкусен плод. Постигнавме клучни заклучоци коишто ќе ги примениме токму во оваа академска програма. Одиме Скала по скала, со знаење, искуство и синергија. На здравје“, вели Дејан Џолев, основач и извршен директор на Скала Академија."

Скала (поранешно „Џолев и уметностите“) веќе 12 години функционира како Школа за дизајн и технологија, фокусирана на развој и спроведување прогресивни образовни програми и практики во креативните индустрии. Со посветеност кон иновација, ги интегрираат новите дигитални технологии и методи во образовниот процес, создавајќи искуства кои ги подготвуваат студентите за предизвиците на современото општество.

Пиксел во 2023 година одбележа 10 години од своето основање како дигитална маркетинг агенција чиишто креативни решенија континуирано го привлекуваат вниманието на локалната и регионалната публика, како и на маркетинг професионалците коишто се приклучуваат на нивниот тим. По цврстото позиционирање како доверлив партнер за стратешки, креативни и консалтинг решенија за потребите на компаниите од најразлични индустрии, Пиксел денес е full-service компанија која во широкото портфолио на услуги вклучува и дигитален и традиционален маркетинг.

За повеќе информации и пријавување за Академијата за дигитален маркетинг, посетете ја веб-страницата skala.edu.mk/akademija-za-digitalen-marketing/ или контактирајте гo тимот на Скала на телефонскиот број 076 266 740 или на е-маил info@skala.school.

* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.

Можеби ќе ве интересира

КАРДИОЛОШКИОТ ТИМ НА „АЏИБАДЕМ СИСТИНА“ ИЗВЕДЕ ПЕТ УСПЕШНИ TAVI – ПРОЦЕДУРИ ВО ЕДЕН ДЕН

КАРДИОЛОШКИОТ ТИМ НА „АЏИБАДЕМ СИСТИНА“ ИЗВЕДЕ ПЕТ УСПЕШНИ TAVI – ПРОЦЕДУРИ ВО ЕДЕН ДЕН

КАРАВАНОТ „ЗИМСКА НОВОГОДИШНА БАЈКА“ НА ДРЖАВНА ЛОТАРИЈА ШИРИ МАГИЈА НИЗ СКОПЈЕ

КАРАВАНОТ „ЗИМСКА НОВОГОДИШНА БАЈКА“ НА ДРЖАВНА ЛОТАРИЈА ШИРИ МАГИЈА НИЗ СКОПЈЕ

„Grand View“ – Живот на река по поволни банкарски услови за станбен кредит

„Grand View“ – Живот на река по поволни банкарски услови за станбен кредит

Тинекс и Mastercard со заедничка кеш-бек кампања

Тинекс и Mastercard со заедничка кеш-бек кампања

ТАВ Аеродроми донираше топли оброци на Пунктот за бездомници Момин Поток во духот на празничното дарување

ТАВ Аеродроми донираше топли оброци на Пунктот за бездомници Момин Поток во духот на празничното дарување

Samsung претстави нови фрижидери со иновативна AI технологија за хибридно ладење на CES 2025

Samsung претстави нови фрижидери со иновативна AI технологија за хибридно ладење на CES 2025

Започна пријавувањето за уличната трка HalkEco Скопје Трча 10КМ

Започна пријавувањето за уличната трка HalkEco Скопје Трча 10КМ

Подготвени за новата дигитална иднина преку воведување на иновативни услуги на пазарот

Подготвени за новата дигитална иднина преку воведување на иновативни услуги на пазарот

Кожувчанка донира 8,5 тони вода на Клиничкиот центар во Скопје

Кожувчанка донира 8,5 тони вода на Клиничкиот центар во Скопје