Добивај вести на Viber
Грант од вкупно 12,78 милиони денари на град Скопје и општина Кочани им додели министерството за финансии. Грантот на град Скопје е во износ од 9,11 милиони денари, додека на општина Кочани, е во износ од 3,67 милиони денари за подобрување на општинските услуги.
Градот Скопје со доделениот грант од 9,11 милиони денари ќе набави две специјални комунални возила – Автоцистерни за машинско и рачно миење на јавни сообраќајни површини со капацитет од седум метри квадратни. За одржување, односно миење на јавните и сообраќајни површини јавното претпријатие располага со 12 специјални комунални возила - автоцистерни, кои се со просечна старост од над 20 години и се целосно амортизирани. Замената на застарениот возен парк на претпријатието значително ќе ја подобри јавната чистота на подрачјето на Град Скопје, ќе придонесе кон поефикасно извршување на дејноста и зголемување на задоволството на жителите на град Скопје.
Општина Кочани, со обезбедените средства во висина од 3,67 милиони денари, ќе изврши изградба на улицата Крум Вранински. Улицата е лоцирана во урбаниот дел на градот Кочани и е главна улица во населеното место Усова чешма во кое живеат околу 480 жители во 300 домаќинства. Четири илјади жители на ова населено место повеќе од 30 години користат неасфалтирана улица што значително го отежнува нивното сообраќајно поврзување со градот.
Финансиите се дел од “Проектот за подобрување на општински услуги“ со кој Владата од Светска банка обезбеди 50 милиони долари за помош на општините.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.