Со потпишување на договорот меѓу „ЈАТ“ и „Етхад“ се создаде новиот бренд „Ер Србија“
Објавено во: Балкан 01 Август, 2013
Договор за стратешко партнерство со српската авиокомпанија „ЈАТ“ денеска потпиша Националната авиокомпанија на Обединетите Арапски Емирати „Етихад“.
„Етхад“ купи 49 проценти од „ЈАТ“, а државата задржа 51 отсто од акциите. Српската авиокомпанија и ќе го смени името во „Ер Србија“.
Според Договорот „Ер Србија“ до крајот на годината ќе добие 10 нови авиони „Ербас“ и ќе отвори работни места за 50 пилоти. Државата ги презема долговите на „ЈАТ“, кои достигнаа 170 милиони евра.Договорот, кој се очекува Србија да ја направи регионален лидер во воздушниот сообраќај, го потпишаа српскиот вицепремиер Александар Вучиќ и директорот на Етихад Џејмс Хоган.
„Новиот бренд „Ер Србија“ ќе биде раскинување со минатото, но не и раскинување со традицијата. Ер Србија ќе биде најсигурен превозник", истакна првиот човек на „Етихад“, Џејмс Хоган.
„Етихад“ е еден од најдобрите авиопревозници во светот, поседува 77 авиони „Ербас“ и „Боинг“ и превезува 10 милиони патници годишно до 94 дестинации на Блискиот Исток, Африка, Европа, Азија, Австралија и Америка. „Етихад“ има удел од 29 проценти во германската авиокомпанија „Ер БЕрлин“ и 40 отсто во „Ер Сејшелс“ и помали удели во неколку светски авиокомпании.