07 Декември, 2022
0.0247

Студентски пакет „За чиста 10-ка“ на Халкбанк со низа бенефиции за идните академски граѓани

Објавено во: Мои пари 05 Октомври, 2022

Добивај вести на Viber

Како банка која постојано води грижа за потребите и барањата на различните категории граѓани, Халкбанк креираше нов производ наречен „За чиста10-ка“, овојпат наменет за студенти. Станува збор за специјален пакет услуги кој на идните академски граѓани им нуди низа поволности и бенефиции. Производот е наменет за млади на возраст од 18 до 24 години, а секој студент може да аплицира онлајн или во најблиската филијала на банката. Сè што е потребно е да се поседува важечки индекс и лична карта.

Со ексклузивниот пакет За чиста 10-ка“ секој студент добива Visa PayWave дебитна картичка со која може да повлекува  готовина без надомест на сите банкомати на која било банка во земјата и во странство. Со овој пакет секој студент добива и бесплатно електронско банкарство, бесплатна мобилна апликација и бесплатно водењетрансакциска сметка. Со станување корисник на електронското банкарство на Халкбанк достапни се и услугите SmartSend - за лесно префрлање средства, со еден клик, на контакт од телефонскиот именик во мобилниот телефон, SmartCash – за повлекување готовина од АТМ на Халкбанк без употреба на картичка и HalkPay - за лесно и безбедно плаќање со мобилен телефон. Мобилната апликацијаHalkPay нуди и преглед на извршени трансакции и поддржува 4 различни јазични верзии (македонски/англиски/албански/турски).

Воедно, на сите љубители на динамичниот животен стил, на луѓето кои се постојано во движење, кои спортуваат, практикуваат прошетки во природа и истовремено поседуваат  часовник Garmin, на располагање им е и совршеното модерно решение за бесконтактно плаќање GarminPay со кое се врши брзо, едноставно и лесно плаќање со паметен часовник.

Халкбанк, чие основно мото е „Важни се луѓето“ е препознатлива на пазарот како општествено одговорна компанија посветена кон зголемување на општото добро, за луѓето и природата. Поддршката на низа културни и спортски активности, едукација на децата од училишна и предучилишна возраст, подигнување на свеста  и поддршката за инклузија на лицата со попреченост во секојдневниот живот се на листата на приоритети на Банката. Халкбанк е и еко ориентирана компанија која применува бројни еко политики и реализира активности во насока на поттикнување здрави животни навики и заштита на животната средина.

Политиката на банката - да одговара на потребите на клиентите, да биде предводник во дигитализацијата и воведувањето иновативни производи во духот на денешното модерно време, како и перманентната грижа за заедницата и животната средина ја прави Халкбанк вистински партнер на иднината.

ПР објава

Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2022 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.

Можеби ќе ве интересира

Еко-свесни и одржливи на уникатен начин со ApoXylo

Еко-свесни и одржливи на уникатен начин со ApoXylo

НЛБ Банка и Кроациа Осигурување со донација по повод патрониот и државен празник Св. Климент Охридски и 50 години од пуштање во употреба на објектот на НУБ „Св. Климент Охридски“

НЛБ Банка и Кроациа Осигурување со донација по повод патрониот и државен празник Св. Климент Охридски и 50 години од пуштање во употреба на објектот на НУБ „Св. Климент Охридски“

ПРАЗНИЧНА МАГИЈА ЗАПОЧНУВА ВО ИСТ ГЕЈТ МОЛ

ПРАЗНИЧНА МАГИЈА ЗАПОЧНУВА ВО ИСТ ГЕЈТ МОЛ

Diners Club Македонија добива ексклузивни франшизни права за 4 нови пазари

Diners Club Македонија добива ексклузивни франшизни права за 4 нови пазари

Publicis Groupe преку својот медиумски бренд Zenith го прошири своето партнерство со Nomad Foods и во адриатик регионот

Publicis Groupe преку својот медиумски бренд Zenith го прошири своето партнерство со Nomad Foods и во адриатик регионот

Музичка промоција на „Пијанистика 1“ од м-р Дирона Соколовска на Факултетот за музичка уметност – Скопје

Музичка промоција на „Пијанистика 1“ од м-р Дирона Соколовска на Факултетот за музичка уметност – Скопје

3,5 отсто каматна стапка – повеќе за Вас со депозитите од УНИБанка

3,5 отсто каматна стапка – повеќе за Вас со депозитите од УНИБанка

Шеста година по ред ОКТА додели стипендии за постдипломци на УКИМ

Шеста година по ред ОКТА додели стипендии за постдипломци на УКИМ

Symphony Digital (Симфони Дигитал) го отвора првиот технолошки центар во Македонија

Symphony Digital (Симфони Дигитал) го отвора првиот технолошки центар во Македонија