Успешен старт на кампањата “Затоа што сите веруваме” на Oxette и Борка
Објавено во: Мои пари 15 Јули, 2014 16:45
Освен што се грижат за својата убавина, македонските дами покажаа дека ја ценат и хуманоста. Доказ за нивната хуманост е големиот интерес за кампањата “Затоа што сите веруваме” на брендот за накит Oxette и организацијата Борка, кои неодамна ја најавија оваа кампања.
Kaко што велат од Oxette во изминатите три недели забележлив е се поголемиот број на дами кои се вклучуваат во кампањата со купување на парче накит, со тоа истакнувајки ја својата грижа за оние на кои во овие моменти им е потреба помош и поддршка.
“Затоа што сите веруваме” има за цел зголемување на свесноста за ракот на дојка и собирање на средства кои потоа ќе бидат искористени за поддршка за жените кои се борат со оваа болест.
Со секоe купенo парче накит во продавниците на Oxette, 2% од продажбата во летниот период ќе одат во хуманитарни цели. Кампањата започна на 20.06 и ќе трае се до 20.09.
Можеби ќе ве интересира
Пивара Скопје и РФМ потпишаа договор за спонзорство – 45 години партнерство и поддршка за македонскиот ракомет
Волшебно новогодишно одбројување во Дајмонд мол до крајот на декември
Гевгелија Мол ги отвори вратите – шопинг и забава под еден покрив
СЕТЕК РОДЕНДЕН во СИНО – блискост, радост и исполнети желби
Како да заштедите во сезоната на големи трошоци? Искористете ги бонус поените на Халкбанк
Gold Felicia Тетово – идеална дестинација за корпоративни празнични забави
ВИДЕОЛОТАРИЈА ЈА РЕАЛИЗИРАШЕ ТРАДИЦИОНАЛНАТА 25 КРВОДАРИТЕЛНА АКЦИЈА
Еден чекор ве дели од длабинска хидратација – откријте ја тајната на совршената кожа!
Штефан Павлињек во „бизнис-клуб плус“: „Вработувањето на младите по завршувањето на нивното образование е можност да се спречи нивното иселување“




