Kлимите со Н+ дизајн се одговор на скапата струја и екстремните температури
Објавено во: Мои пари 11 Јули, 2022
Температурите низ Македонија го достигнаа 30-тиот степен уште пред официјалното доаѓање на летото, па време беше за нов клима-уред кој ќе ни ги задоволи критериумите со оглед на тоа што нема да го исклучиме до крајот на септември, очигледно. Енергетски ефикасен и економичен (земајќи ги предвид веќе високите сметки за струја), имплементирано паметно струење на воздухот за да не дува директно во мене и модерно-луксузен дизајн со златен и сребрен текстил. Кој е мојот избор?
Порастот на цената на електричната енергија во комбинација со потребата да се одржи прифатлива собна температура за живеење, доведе до растечки тренд на инвестирање на граѓаните во клима-уреди за своите домови, пред се од поновите H+ дизајн модели, кои се покажуваат како поекономични, а воедно и поздрави.
Кога ќе погледнете од страна на клима-уредите, како на пример на тие од брендот Vivax, ќе ја забележите ознаката А+++. Тое е показател дека тој уред е со највисока енергетска ефикасност при ладењето. Згора на тоа, кај овие H+ клима-уреди воздухот се насочува кон таванот и со тоа побрзо се разладува просторијата.
Највисоката енергетска потрошувачка секако е во текот на зимските периоди. Сметките за греење се превисоки, така што и тука е забележан зголемен тренд на инвестирање во H+ дизајн клима уреди. При направените тестови, таквите клима-уреди како од брендот Vivax се покажало дека греат во услови на надворешна температура од -25 степени и тоа со енергетска ефикасност од А++. При греењето воздухот кај ваквите клима-уреди оди директно на подот и веднаш се чувствува ефектот.
Најголемата дилема кај луѓето при купувањето на клима-уреди е дали ќе им направи проблем со алергии и дали ќе им изгледа грубо во станот. „HEPA“-филтерите што се инасталираат на H+ дизајн-климите, како и дополнителниот предфилтер овозможуваат сопирање на PM – честички со големина до 0.3. Додека дизајнирањето на изгледот на самите клима-уреди веќе не се запоставува како порано и сега тие делуваат и како украс на просторијата.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.