ЗОШТО ЛУКСУЗНИТЕ ПРОИЗВОДИ „ЦВЕТААТ“ ВО КРИЗИ - феноменот ги интригира и економистите и психолозите
Објавено во: Финансии 28 Април, 2025 07:38
Во моменти на глобални економски превирања, кога би се очекувало потрошувачите да го стегнат ременот и да ги фокусираат своите трошоци исклучиво на основните потреби, пазарот на луксузни производи честопати бележи неочекуван раст.
Феноменот на раст на продажбата на луксузни производи во време на криза ги интригира економистите, психолозите и претприемачите ширум светот.
Во време на неизвесност, луксузните производи честопати стануваат симбол на стабилност и безбедност. За многумина, купувањето брендирани часовници, накит, автомобили или дизајнерска облека е инвестиција во вредности што ги сметаат за долготрајни и сигурни. Довербата во етаблираните брендови расте, а потребата за „опипливо богатство“ станува сè поизразена.
Кризите предизвикуваат чувство на несигурност, страв и губење на контрола. Експертите за однесување на потрошувачите истакнуваат дека луксузните производи делуваат како средство за емоционална компензација. Со купување луксузни добра, поединците се обидуваат да го вратат чувството на моќ, статус и лична важност, дури и кога економските индикатори изгледаат обесхрабрувачки.
Важно е да се напомене дека луксузните производи ги купува одредена група потрошувачи во време на криза. Најчесто, зборуваме за богати поединци чие богатство не беше директно погодено од кризата или за оние кои веруваат дека инвестирањето во луксузни стоки е форма на диверзификација на портфолиото. На пример, луксузните часовници, како што се моделите од Rolex или Patek Philippe, не само што ја задржуваат својата вредност, туку и често ја зголемуваат со текот на времето.
Интересно е да се забележи дека луксузот денес не значи исклучиво поседување материјални добра. Сè повеќе и повеќе, луксузот се дефинира преку искуства – ексклузивни патувања, персонализирани услуги, велнес третмани и уникатни настани. Во време на криза, луѓето бараат чувство на уникатност и различност, или преку производ или искуство.
За оние кои развиваат или управуваат со бренд, кризните времиња можат да бидат можност за зајакнување на луксузниот сегмент. Клучот е да се одржи врвен квалитет, автентичност и емоционална врска со клиентите. Транспарентноста, општествената одговорност и ексклузивноста стануваат фактори што дополнително ја зголемуваат привлечноста на луксузниот бренд.
Извор: Вијести.ба
* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва:
Можеби ќе ве интересира
„КОЛКУ ПАПАЈА МОЖЕ ДА КУПИ ВЛАДАТА ОД НОВА ГОДИНА ДО БОЖИЌ КОРИСТЕЈЌИ ГИ САМО ТИЕ ПРИХОДИ?“ Анализа на потрошувачката на гориво по пробниот старт на „Сејф сити“
„ЧЕКАМ ОДЛУКА И МОЛАМ БОГА ДА ПОМИНАМ СО КАЗНА, ДА НЕ МЕ ВРАТАТ НАЗАД“: Балканец во Германија за 50 евра - косење трева на црно, бил пријавен од човекот каде што работел, сам го викнал па го пријавил!
ИМА ЛИ КАНДИДАТ КОЈ БИ ПРАВЕЛ ЕКОНОМСКИ ПРЕСМЕТКИ ЗА ФИСКАЛНИОТ СОВЕТ – платата е вртоглава, а работното време вообичаено
„Од почетокот на годинава наплативме приходи од 1,95 милијарди евра“: Николовски објави дека бележат раст во сите сектори
РОДИМЕ МАЈКО СО КСМЕТ И ВРАБОТИМЕ ВО АГЕНЦИЈА – „регулираат“ железнички сектор и имаат вртоглави плати
СТАН ВО НЕА ПОТИДЕЈА - ХАЛКИДИКИ ЗА 49 ИЛЈАДИ ЕВРА! Има поглед на море и големина од 60 метри квадратни
Експерт од Microsoft се сели во Apple – Ова е новиот раководител на вештачката интелигенција
Фриленсери, издавачи на станови преку платформи, добивка од криптовалути - секој прилив од странство мора да се пријави
АКО СИТЕ ДЕНЕС НАПРАВАТ ПРЕКРШОК ОД 45 ЕВРА, ЗА 65 ИЛЈАДИ ВОЗИЛА, МВР ЌЕ ИНКАСИРА БЛИЗУ 3 МИЛИОНИ ЕВРА: Еве што вели пресметката





