ЗОШТО ЛУКСУЗНИТЕ ПРОИЗВОДИ „ЦВЕТААТ“ ВО КРИЗИ - феноменот ги интригира и економистите и психолозите
Објавено во: Финансии 28 Април, 2025 07:38
Во моменти на глобални економски превирања, кога би се очекувало потрошувачите да го стегнат ременот и да ги фокусираат своите трошоци исклучиво на основните потреби, пазарот на луксузни производи честопати бележи неочекуван раст.
Феноменот на раст на продажбата на луксузни производи во време на криза ги интригира економистите, психолозите и претприемачите ширум светот.
Во време на неизвесност, луксузните производи честопати стануваат симбол на стабилност и безбедност. За многумина, купувањето брендирани часовници, накит, автомобили или дизајнерска облека е инвестиција во вредности што ги сметаат за долготрајни и сигурни. Довербата во етаблираните брендови расте, а потребата за „опипливо богатство“ станува сè поизразена.
Кризите предизвикуваат чувство на несигурност, страв и губење на контрола. Експертите за однесување на потрошувачите истакнуваат дека луксузните производи делуваат како средство за емоционална компензација. Со купување луксузни добра, поединците се обидуваат да го вратат чувството на моќ, статус и лична важност, дури и кога економските индикатори изгледаат обесхрабрувачки.
Важно е да се напомене дека луксузните производи ги купува одредена група потрошувачи во време на криза. Најчесто, зборуваме за богати поединци чие богатство не беше директно погодено од кризата или за оние кои веруваат дека инвестирањето во луксузни стоки е форма на диверзификација на портфолиото. На пример, луксузните часовници, како што се моделите од Rolex или Patek Philippe, не само што ја задржуваат својата вредност, туку и често ја зголемуваат со текот на времето.
Интересно е да се забележи дека луксузот денес не значи исклучиво поседување материјални добра. Сè повеќе и повеќе, луксузот се дефинира преку искуства – ексклузивни патувања, персонализирани услуги, велнес третмани и уникатни настани. Во време на криза, луѓето бараат чувство на уникатност и различност, или преку производ или искуство.
За оние кои развиваат или управуваат со бренд, кризните времиња можат да бидат можност за зајакнување на луксузниот сегмент. Клучот е да се одржи врвен квалитет, автентичност и емоционална врска со клиентите. Транспарентноста, општествената одговорност и ексклузивноста стануваат фактори што дополнително ја зголемуваат привлечноста на луксузниот бренд.
Извор: Вијести.ба
Можеби ќе ве интересира
СЕ НУДАТ НАД 24 МИЛИОНИ ЕВРА ЗА СТОПАНСКА БАНКА БИТОЛА - српската Алта банка и официјално ќе достави намера за преземање на 100 отсто од акциите

СО ГРЧКА ПОЛИЦИЈА НЕМА ШЕГА: Внимавајте, заради оваа работа се оди и во затвор!

КОЈ ЌЕ ЈА ДОБИЕ ПРЕСТИЖНАТА ФУНКЦИЈА ПРВ ЧОВЕК НА НАРОДНАТА БАНКА НА МАКЕДОНИЈА - денеска е денот „Д“ за идниот гувернер

ПРЕТСЕДАТЕЛКАТА ВЕЌЕ ЗНАЕ КОЈ ЌЕ БИДЕ ИДЕН ГУВЕРНЕР, НО ИМЕТО СЀ УШТЕ НЕ СЕ ОТКРИВА - кој ќе раководи со монетарната власт во земјава

„ШАНСАТА ЗА РАСТ НА ИНФЛАЦИЈАТА Е МНОГУ ПОГОЛЕМА“: Џејми Дајмон предупредува „и сегашните нивоа на царини се екстремни“

Ангеловска-Бежоска: Според ЕБРД, Извештајот има прогрес, но и потреба од зајакнување на структурните реформи за повисок животен стандард

(ВИДЕО) КИНЕЗИТЕ ИЗГРАДИЈА ДЕСЕТКАТИНИЦА ЗА 28 ЧАСА: Користеле посебен систем

АЛБАНИЈА СТАНУВА НОВАТА ЅВЕЗДА НА МЕДИТЕРАНСКИОТ ПАЗАР НА ЛУКСУЗНИ НЕДВИЖНОСТИ: Цена на квадрат на ривиера оди и до 5 илјади евра!

ФАКТОР ДОЗНАВА: ДЕНЕСКА НЕМА ДА ИМА ПРЕДЛОГ ЗА НОВ ГУВЕРНЕР - претседателката Давкова вчера имала интервјуа со тројца кандидати, Законот дава можност да размисли уште неколку дена
