Домашниот туристички пазар во Кина се зголемува за време на празникот на пролетниот фестивал
Објавено во: Свет 23 Февруари, 2024
Кина забележа 474 милиони домашни туристички патувања за време на осумдневниот празник - Пролетниот фестивал кој заврши во саботата, што според податоците објавени од Министерството за култура и туризам на земјата во неделата е за 34,3 отсто повеќе на годишно ниво.
Податоците покажуваат дека туристите потрошиле скоро 632,7 милијарди јуани (околу 89,07 милијарди американски долари) на домашните патувања за одмор, што е зголемување од 47,3 отсто на годишно ниво.
Според Министерството, кинеското копно забележа 3,6 милиони туристички заминувања и 3,23 милиони пристигнувања туристи за време на осумдневниот одмор, бидејќи поволните политики како што се меѓусебните ослободувања од визите го забрзаа закрепнувањето на пазарите за појдовни и влезни туристи.
За време на празникот, ширум земјата беа одржани 16.300 комерцијални претстави, со 778 милиони јуани, што е зголемување за 52,1 отсто и 80,09 отсто, бројки што се соодветни на оние на годишно ниво. Според Министерството за култура, претставите привлекоа повеќе од 6,57 милиони публика, што е зголемување од 77,71 отсто на годишно ниво.
Фото: english.news.cn