09 Октомври, 2024
0.0267

ЕВРОПСКИТЕ И АМЕРИКАНСКИТЕ ТРГОВЦИ ВО ПРОБЛЕМИ ПОРАДИ НАПАДИТЕ НА ЦРВЕНО МОРЕ: Дали треба да ги зголемат цените или да ги апсорбираат трошоците?

Објавено во: Финансии, Свет 25 Јануари, 2024

Добивај вести на Viber

Зголемувањето на залихите, преместувањето до добавувачите поблиску до потрошувачите и намалувањето на зависноста од Кина се тактики што европските и американските трговци на мало ги користеа за да изградат поотпорни синџири на снабдување по прекините предизвикани од пандемијата COVID-19.

Соочени со доцнење на испораката од две недели или повеќе, бидејќи товарните бродови се пренасочуваат од Црвеното Море, трговците на мало имаат ограничен финансиски простор за трошење на решенија, како што е воздушниот товар што ќе ги доведе производите побрзо до продавниците.

Нападите на Хутите врз бродовите во областа од ноември ги погодија бизнисите и нерасположените големи сили повеќе отколку тримесечната војна на Израел со милитантите на Хамас во Газа. Групата Хути вели дека дејствува во солидарност со Палестинците.

Порастот на инфлацијата од пандемијата, исто така, ги натера купувачите ширум светот да ги намалат трошоците, враќајќи го фокусот на трговците на мало на намалување на трошоците, велат експертите од индустријата. Многумина едноставно избираат да го преземат товарот од повисоките трошоци за испорака наместо да ризикуваат зголемување на цените.

Брзиот раст на компаниите за е-трговија со седиште во Кина, како што се Shein и Temu, кои испраќаат огромни количини евтина облека и додатоци од Кина во Европа и САД по воздушен пат, исто така го зголеми притисокот врз ривалските трговци на мало да ги намалат нивните синџири на снабдување. колку што е можно..

„Ако еластичноста на синџирот на снабдување значи дека плаќате повеќе за вашата стока, тогаш тоа нема да пропадне“, рече Мет Кларк, раководител на малопродажната пракса EMEA во консултантската компанија AlixPartners во Лондон.

„Потребата на трговците на мало да ја поттикнат профитабилноста ја надминува намерата околу еластичноста на синџирот на снабдување“, додаде тој.

Некои модни трговци работат низ Црвеното Море користејќи морски воздушен транспорт, кој вклучува превоз на производи до и од Дубаи, но тие се многу селективни.

Воздушен превоз?

Воздухопловниот товар е околу 10 до 12 пати поскап од поморскиот, вели Сунандан Реј, извршен директор на американската компанија Unique Logistics. За буџетскиот моден трговец Примарк, превозот со авион не би бил економичен, рече во вторникот (23-ти јануари) главниот финансиски директор на матичната компанија Асошиејтед Бритиш Фудс.

Трговците на облека и спортска облека, исто така, сакаат да избегнат преголеми резерви, бидејќи штотуку се опоравија од презаситеноста што ги принуди да продаваат производи со попуст.

Добро познатиот продавач на спортска опрема и облека на големо складирал залихи во текот на изминатите неколку недели за да се справи со очекуваните двонеделни доцнења предизвикани од пренасочувањето на бродовите од Црвеното Море, изјави во интервју главниот финансиски директор на компанијата, Томас Сторк.

Но, генерално, нивоата на залихи на компанијата се значително пониски од пред една година, рече тој. Ова е резултат на инвестициите во магацини кои ја подобрија неговата способност за побрзо доставување производи до повеќе од 1.400 независни продавници на Интерспорт во Германија.

Трговецот на спортска опрема и облека планира да апсорбира повисоки трошоци за испорака наместо да ги пренесе на сопствениците на продавниците или потрошувачите преку повисоки цени.

Познатиот шведски производител на буџетски мебел соопшти и дека засега неговите цени остануваат непроменети и покрај прекините на Црвеното Море.

„Остануваме посветени на нашата работа за зајакнување на пристапноста на производите“, се вели во соопштението на компанијата.

Фокусирајте се на „поблиските брегови“

Еден од начините на кои трговците на мало се обидуваат да ги земат предвид зголемените трошоци и да избегнат снемување на залихите е со намалување на помалку од вообичаеното за овој период од годината.

Во Соединетите Држави, попустите на трговците на мало во јануари беа во просек 39 отсто, што е намалување од 41 отсто пред една година, според податоците на LSEG и Centric Market Intelligence.

Прекините во испораките од Азија до Европа и САД може да поттикнат повеќе продавачи да одат „поблиску до брегот“ или да набават повеќе од добавувачи поблиску до нивните пазари, но тука повторно цената е клучна грижа.

Познатиот шведски моден трговец на мало рече дека „го зголемува уделот на раселените клиенти за да биде поблиску до клиентот“, без да даде конкретна цел.

Споменатиот спортски бренд исто така цели „поблиску до брегот“, рече Сторк, но „тоа не можете да го направите преку ноќ, бидејќи исто така треба да ги одразите трошоците и она што потрошувачот е подготвен да го плати“.

За европските трговци на мало, купувањето од фабриките во регионот е обично поскапо од набавките од Кина и другите азиски земји, што го отежнува купувањето во големи количини, додека остануваат конкурентни.

„Кина е сè уште најголемата земја на потекло на модната облека, а односот квалитет-цена е толку добар што дури и ако некои компании сакаат да го намалат уделот што Кина го има во нивното вкупно производство, тоа е речиси невозможно бидејќи е толку добро позиционирана. “, рече тој. е Лоренс Шоенинг, глобален шеф за модна логистика во Hellmann Worldwide Logistics.


Можеби ќе ве интересира

НАШИОТ ПОЗНАТ БАНКАР АНТОНИО АРГИР ЌЕ БИДЕ ПРЕТСЕДАТЕЛ НА БОРДОТ НА НЛБ ПРИШТИНА - дополнителна функција во рамките на НЛБ групацијата

НАШИОТ ПОЗНАТ БАНКАР АНТОНИО АРГИР ЌЕ БИДЕ ПРЕТСЕДАТЕЛ НА БОРДОТ НА НЛБ ПРИШТИНА - дополнителна функција во рамките на НЛБ групацијата

КОМУ СМЕ МУ ГИ ДОВЕРИЛЕ НАШИТЕ ПАРИ - еве кои се „милијардери“, а колку има и во другите банки

КОМУ СМЕ МУ ГИ ДОВЕРИЛЕ НАШИТЕ ПАРИ - еве кои се „милијардери“, а колку има и во другите банки

ГОЛЕМ РАСТ НА ПЛАЌАЊЕТО СО МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН - граѓаните се повеќе се насочија кон дигиталните методи за купување

ГОЛЕМ РАСТ НА ПЛАЌАЊЕТО СО МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН - граѓаните се повеќе се насочија кон дигиталните методи за купување

БУРАТА СЕ СМИРИ, ДВЕТЕ БАНКИ ПРОДОЛЖУВААТ ПО СВОЈОТ ПАТ, НО ИНВЕСТИТОРИТЕ НЕ МИРУВААТ - блок трансакција со акциите на Комерцијална, кој плати 78 илјади евра

БУРАТА СЕ СМИРИ, ДВЕТЕ БАНКИ ПРОДОЛЖУВААТ ПО СВОЈОТ ПАТ, НО ИНВЕСТИТОРИТЕ НЕ МИРУВААТ - блок трансакција со акциите на Комерцијална, кој плати 78 илјади евра

ГЕРМАНСКИТЕ ПЛАТИ СЛЕДНАТА ГОДИНА ЌЕ ДОЖИВЕАТ ШОКАНТНИ ПРОМЕНИ: Ова се точните износи на промените, некои ќе бидат намалени и за 160 евра

ГЕРМАНСКИТЕ ПЛАТИ СЛЕДНАТА ГОДИНА ЌЕ ДОЖИВЕАТ ШОКАНТНИ ПРОМЕНИ: Ова се точните износи на промените, некои ќе бидат намалени и за 160 евра

„НА ЕВРОПА И ТРЕБААТ ПОСИЛНИ БАНКИ“: Шефицата на ЕЦБ вели спојувањето на Уникредит и Комерцбанк е тест

„НА ЕВРОПА И ТРЕБААТ ПОСИЛНИ БАНКИ“: Шефицата на ЕЦБ вели спојувањето на Уникредит и Комерцбанк е тест

АКЦИОНЕРИТЕ НА ТТК БАНКА ЌЕ БИРААТ ЧЛЕНОВИ НА НАДЗОРНИОТ ОДБОР - еве зошто академик Камбовски доби позитивно мислење

АКЦИОНЕРИТЕ НА ТТК БАНКА ЌЕ БИРААТ ЧЛЕНОВИ НА НАДЗОРНИОТ ОДБОР - еве зошто академик Камбовски доби позитивно мислење

ПОЧНА ПРОЦЕСОТ НА НАМАЛУВАЊЕ НА КАМАТНИТЕ СТАПКИ - кредитите поевтинуваат, депозитите уште се држат, ама до кога

ПОЧНА ПРОЦЕСОТ НА НАМАЛУВАЊЕ НА КАМАТНИТЕ СТАПКИ - кредитите поевтинуваат, депозитите уште се држат, ама до кога

ЗОШТО НЕ СЕ ДОГОВОРИЈА И ЗОШТО НЕ СЕ НАПРАВИ УШТЕ ПОМОЌНА БАНКА - Комерцијална и Стопанска Битола продолжуваат сами, има ли добитници и губитници

ЗОШТО НЕ СЕ ДОГОВОРИЈА И ЗОШТО НЕ СЕ НАПРАВИ УШТЕ ПОМОЌНА БАНКА - Комерцијална и Стопанска Битола продолжуваат сами, има ли добитници и губитници