Facebook понуди објаснување за тајното проучување на корисниците
Објавено во: Мои пари 30 Јуни, 2014
Facebook предизвика прилично нервоза кај корисниците кога се откри дека ја користел содржината на News Feed како би направил студија и открие што ја предизвикува емотивноста кај луѓето.
Коавторот на оваа студија од Facebook Адам Крамер, и се обрати на јавноста со следново соопштение: „Причината поради која го направивме ова истражување е затоа што се грижиме за емоционалното влијание на Facebook и луѓето кои го користат нашиот производ“. Сметавме дека е важно да ја истражиме заедничката загриженост на луѓето кои гледаат дека нивните пријатели праќаат позитивна содржина, почнуваат да се чувствуваат негативно. Во исто, време бевме загрижени дека излагањето на негативни чувства пријателите може да ги насочува кон тоа да го избегнуваат Facebook“.
Тој нагласи дека студијата влијаела на само 0,04 посто од корисниците во текот на една недела во 2012 година.