ГИ НАДМИНА И АМАЗОН И ВОЛМАРТ - Азискиот моден бренд поуспешен од конкуренцијата
Објавено во: Економија 22 Август, 2023
Shein е најсимнуваната апликација за купување на јужноафриканската продавница на Google Play.
Овој моден бренд со седиште во Сингапур беше лансиран во земјата на крајниот југ на африканскиот континент за време на пандемијата Ковид-19.
Оттогаш се проширува главно по препорака на клиентите, а нуди и попусти за оние кои првпат купуваат нешто од нив. Веќе предизвика толкав возбуда што локалните трговци на мало се малку исплашени и регулаторите истражуваат дали брендот ги искористил дупките од даночните дупки при увозот кога испраќа пакети до клиентите, пишува Bloomberg.
Тахира Кумало, 24-годишна рецепционерка во Јоханесбург, вели дека сега ја купува целата своја облека преку Интернет и дека Shein е брендот на кој постојано се враќа, привлечена од конкурентните цени, трендовските моди и брзата испорака.
„Шејн нуди навистина добри попусти и не чекам долго да пристигнат моите пратки“, рече таа, додавајќи дека од пандемијата, технологијата е подобрена и таа може удобно да купува од својот дом, пренесува Капитал.
Shein, основана во Кина, стекнува основа на пазарот за е-трговија во развој во најиндустријализираната африканска земја и се приближува до американските гиганти Walmart и Amazon кои сакаат да го сторат истото.
Влегувањето на глобалните трговци на мало во Јужна Африка доаѓа во време кога антимонополскиот регулатор на земјата испитува како се формулирани цените за е-трговија и додека земјата се бори со непредвидливото снабдување со електрична енергија што сериозно го попречува економскиот раст.
„Додека економијата на Јужна Африка моментално слабее, доаѓањето на големите играчи го покажува потенцијалот што постои на овој пазар“, рече Алек Абрахам, аналитичар во Sasfin Securities во Јоханесбург.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.