Хајнекен со новата кампања застанува против културата на прекумерно работење
Објавено во: Мои пари 30 Ноември, 2022 14:41
Како што линијата помеѓу професионалниот и
приватниот живот станува сѐ побледа, така полемиката за важноста на доброто
балансирање помеѓу нив се разгорува сѐ повеќе.
Затоа Хајнекен, како водечки пивски бренд и општествено одговорна компанија, се вклучи во овој разговор и застана против нормализирање на културата на прекумерно работење, презентирајќи го своето решение преку “сатиричен” изум, со напредна технологија.
Неговото име е Затворачот, кој всушност е (не)обичен отворач за пиво и кога се користи за она за што е наменет, ги исклучува сите дигитални уреди во негова близина и испраќа јасна порака дека е време да го затвориш работниот ден и да се посветиш на себе и блиските.
За да го видите Затворачот во акција, погледнете го видеото за оваа кампања и не заборавајте да балансирате!
ПР-ОбјаваМожеби ќе ве интересира
Мало отрезнување за акциите со вештачка интелигенција
Просечната цена на струјата на HUPX берзата за 19 декември изнесува 134,46 евра за мегават час, на МЕМО 154,75 евра за мегават час
Првпат во Македонија: Во „Аџибадем Систина“ изведена имплантација на вештачки колк кај 14-годишно дете
Поддршка што создава иднина – КС Групација со нови студентски стипендии
„AI Bubble or AI Double“ – инвестиции, ризици и можности во ерата на вештачката интелигенција
MINT Ins донира училишен прибор за учениците во ОУ „Елпида Караманди“
МЛАДАТА УМЕТНИЧКА ОЛИМПИЈА КАМЧЕВА-СТОЈЧЕСКА ДОБИТНИК НА ПРЕСТИЖНАТА НАГРАДА SANTIPHARMA AWARD ВО ВЕНЕЦИЈА




