Хајнекен со новата кампања застанува против културата на прекумерно работење
Објавено во: Мои пари 30 Ноември, 2022
Како што линијата помеѓу професионалниот и
приватниот живот станува сѐ побледа, така полемиката за важноста на доброто
балансирање помеѓу нив се разгорува сѐ повеќе.
Затоа Хајнекен, како водечки пивски бренд и општествено одговорна компанија, се вклучи во овој разговор и застана против нормализирање на културата на прекумерно работење, презентирајќи го своето решение преку “сатиричен” изум, со напредна технологија.
Неговото име е Затворачот, кој всушност е (не)обичен отворач за пиво и кога се користи за она за што е наменет, ги исклучува сите дигитални уреди во негова близина и испраќа јасна порака дека е време да го затвориш работниот ден и да се посветиш на себе и блиските.
За да го видите Затворачот во акција, погледнете го видеото за оваа кампања и не заборавајте да балансирате!
ПР-ОбјаваМожеби ќе ве интересира
Две бронзи за каратистите на „Макпетрол“ на Европското првенство за кадети и јуниори

Hisense стана глобален лидер на пазарот на телевизори

ВО ЈАНУАРИ, РЕКОРДНИ 70 МИЛИОНИ ДЕНАРИ ВИДЕОЛОТАРИЈА ИМ ИСПЛАТИ НА ИГРАЧИТЕ

БРАКО ПОЧНА СО ПРОИЗВОДСТВО НА МЕДИЦИНСКИ ПАРАВАНИ СО НОВ ДИЗАЈН
Капиталните инвестиции и кредитниот раст во главен фокус на Стопанска банка АД - Скопје

Невена Смилевска, CEE Bankwatch Network: Потребно е да ја поттикнеме енергетската транзиција на домаќинствата за да се намали енергетската сиромаштија

Ковачевски: Компании како Виталиа имаат значајно влијание на растот и развојот на економијата во земјата
