18 Октомври, 2024
0.2243

Хрват измисли популарна апликација за пронаоѓање попусти, заштедува 200 евра месечно

Објавено во: Економија 18 Октомври, 2024

Добивај вести на Viber

Влијанието врз буџетите на домаќинствата помогна да се етаблира проектот зад претприемачот Јосип Мулер. Како што се зголемуваа цените и се зголемуваше притисокот врз домашните буџети на граѓаните, така потрошувачите почнаа да се префрлаат на апликациите за купување, барајќи ги сите можни начини за заштеда.

Само 360 PROMO, најпопуларниот во 2024 година, веќе привлече повеќе од 170.000 хрватски граѓани, а истражувањето покажа и што најмногу ги интересира. Додека кумулативната официјална стапка на инфлација во последните 4 години во Хрватска беше нешто помала од 30 отсто, бевме сведоци дека повеќето прехранбени производи - како леб, млеко, масло, јајца, чоколади, бисквити и бројни други производи за широка потрошувачка - поскапеа повеќе од двојно во истиот период.

Иако официјалната стапка на инфлација оваа година (3-4%) е значително намалена во однос на рекордната 2022 година (повеќе од 10%), љубителите на овошје би можеле, на пример, да забележат раст од над 50 отсто на цените на неколку видови овошје во последните 2 месеци - како во маркетите, така и во трговските центри.

Со оглед на тоа што граѓаните просечно издвојуваат околу 30 проценти од домашните буџети за храна и други производи за широка потрошувачка, не е ни чудо што сè поголем број граѓани активно бараат начини да заштедат при редовното купување намирници кои им се апсолутно потребни.

Ова веројатно објаснува зошто апликациите за паметно и штедливо купување стануваат сè попопуларни, а авторите на апликацијата 360 PROMO откриваат што најмногу бараат нејзините корисници во промотивните попусти и што најмногу може да се заштеди со купувањето на промоции.

Пивото беше исклучително популарно во топлите летни месеци, кога потрагата по сладолед на специјални попусти беше исто така на првите неколку места на потрагата. По споменатите пребарувања, корисниците на апликацијата често бараат и некои основни прехранбени артикли во продажба, како јајца, шеќер, масло и сирење.

Популарна е и потрагата по месо, главно пилешко. Многу се бара и тоалетна хартија по посебна цена, што е логично бидејќи може да има попусти и до 50 проценти. Се бараат и многу познати брендови од категориите храна и средства за чистење, а има и многу пребарувања за алкохолни пијалоци - и вино и одредени познати брендови на жестоки пијалаци.

Инаку, топ 5 категории кои корисниците ги бараат за време на промоциите се: месо и морски плодови, алкохолни пијалоци, млечни производи, јајца и сирења, овошје и зеленчук и производи за чистење.

Апликацијата 360 PROMO нуди и можност промотивните понуди на девет водечки трговци на стоки за широка потрошувачка да можат да се подредат според големината на промотивниот попуст, за да може полесно да се провери кои производи може да се „фатат“ со најголема заштеда. .

Така, на пример, на почетокот на октомври промотивни попусти од 50 до 54 проценти ​​можело да се најдат на јогурти, тоалетна хартија, хартиени крпи, компири, колбаси, сладоледи, јаболка, салати од туна, чоколади и бисквити, вина, шпагети, тави, разни производи од категоријата средства за чистење - детергенти, таблети за миење садови и слично.

На попусти од 40-50% можете да најдете гелови за туширање и креми од познати брендови, правосмукалки, масло, оцет, леб, путер, сирење, пршута, салама, ореви, свежо пилешко филе, паста за заби и многу повеќе. Јајца, мисиркини и пилешки гради, моркови и разни козметички производи се во продажба од 30-39 проценти.

„Ако живеете во поголеми урбани средини, тогаш за големите шопинг недели вреди да посетите 2-3 продавници (кои веројатно можете да ги најдете на разумно растојание) - за да ги искористите најатрактивните промоции во дадениот момент.

На овој начин може да заштедите околу 30 отсто со купување на промоции, што е приближно колку просечниот промотивен попуст. На овој начин, просечното хрватско семејство може да заштеди околу 200 евра месечно со купување на потребните производи за широка потрошувачка на продажба“, вели Јосип Мулер, кој стои зад апликацијата.

Исто така, интересно е да се спомене дека во повеќе од 90% од случаите, корисниците на апликацијата го бараат неделното работно време на продавниците за широка потрошувачка, што покажува дека 360 PROMO им служи како најбрз и најлесен начин да проверат што е отворено во близина. и каде можат да купуваат што им треба.

Помалку се пребаруваат трговските центри во однос на работното време во недела, што веројатно укажува на фактот дека во недела луѓето одат на шопинг најчесто од потреба, а не поради разгледување на понудите на продавниците во трговските центри.


Можеби ќе ве интересира

„ВО АВТОМОБИЛСКАТА ИНДУСТРИЈА НЕМА ВИСОКИ ПРОФИТНИ МАРГИНИ, НО КОСТАЛ ОЧЕКУВА ПРОФИТ И ОД ДВОЦИФРЕНА БРОЈКА ВО МИЛИОНИ ЕВРА ЗА 2025“ - Мизо во Бизнис муабети

„ВО АВТОМОБИЛСКАТА ИНДУСТРИЈА НЕМА ВИСОКИ ПРОФИТНИ МАРГИНИ, НО КОСТАЛ ОЧЕКУВА ПРОФИТ И ОД ДВОЦИФРЕНА БРОЈКА ВО МИЛИОНИ ЕВРА ЗА 2025“ - Мизо во Бизнис муабети

Мицкоски: Ќе го укинеме надоместокот за пристап на мрежа, но да ги видиме прво пресметките

Мицкоски: Ќе го укинеме надоместокот за пристап на мрежа, но да ги видиме прво пресметките

ПРВАТА ТРАФОСТАНИЦА ОД 500 KV ГАСНО ИЗОЛИРАНА ВО ГРАДОТ ТАИЖОУ:Новиот проект за електрична мрежа почнува со работа во Џиангсу

ПРВАТА ТРАФОСТАНИЦА ОД 500 KV ГАСНО ИЗОЛИРАНА ВО ГРАДОТ ТАИЖОУ:Новиот проект за електрична мрежа почнува со работа во Џиангсу

Владата ги скрати парите за „Бехтел и Енка“ од 250 на 67 милиони евра

Владата ги скрати парите за „Бехтел и Енка“ од 250 на 67 милиони евра

БРЕНДИРАНИ ПАТИКИ И ДРУГА СПОРТСКА ОБЛЕКА, ќе ги имаме ли повеќе и поевтини - хрватската Орбико сака да купи италијанска фирма

БРЕНДИРАНИ ПАТИКИ И ДРУГА СПОРТСКА ОБЛЕКА, ќе ги имаме ли повеќе и поевтини - хрватската Орбико сака да купи италијанска фирма

Битола на точак за 500.000 евра! Што градоначалникот Коњановски подготвува за своите сограѓани?

Битола на точак за 500.000 евра! Што градоначалникот Коњановски подготвува за своите сограѓани?

ДУРИ 2.500 ЛУЃЕ ЌЕ ЖИВЕАТ ВО СТРАВ ВО СЛЕДНИТЕ ДВЕ ГОДИНИ: Позната компанија се заканува со отпуштања - ќе се намали бројот на работни места во овој сектор

ДУРИ 2.500 ЛУЃЕ ЌЕ ЖИВЕАТ ВО СТРАВ ВО СЛЕДНИТЕ ДВЕ ГОДИНИ: Позната компанија се заканува со отпуштања - ќе се намали бројот на работни места во овој сектор

ЕВЕ ЗОШТО СЕ ГУБАТ КУФЕРИ НА АЕРОДРОМИТЕ: Самите патници прават една голема грешка

ЕВЕ ЗОШТО СЕ ГУБАТ КУФЕРИ НА АЕРОДРОМИТЕ: Самите патници прават една голема грешка

Бислимовски: Берзите се осетливи на политика, но не очекувам ценовни шокови

Бислимовски: Берзите се осетливи на политика, но не очекувам ценовни шокови