16 Декември, 2025
0.0460

Како гигантите се борат за секој денар?

Објавено во: Мои пари 02 Септември, 2014 08:01

Добивај вести на Viber

Кампусите на колеџите во САД се меѓу најмалкуте места во земјата каде човек може да избега за кратко од сенката на синџирот кафетерии Starbucks. Компанијата има околу 11 500 објекти во Америка, но само 300 од нив се во кампуси. Тоа значи дека повеќето студенти во сите 4700 колеџи во земјата купуваат кафе од друго место. Тоа е на пат да се промени во три институции. Синџирот планира да започне да ги продава пијалоците во специјално опремени камиони во Arizona State University, James Madison University во Вирџинија и Coastal Carolina University во Јужна Каролина. Прашањето е зошто камиони? Тие можат да се движат наоколу, следејќи ги учениците во текот на денот и одговарајќи на кофеинските потреби на младите. Ова укажува дека камионот ќе е паркиран пред Хостелите рано наутро, а во попладневните часови ќе се наоѓа во дворот на кампусот. Камионите се управувани од компанијата Aramark, која е партнер на Starbucks. Од своја страна учениците сакаат кафе. Повеќето млади луѓе претпочитаат повеќе кафе отколку газирани пијалаци со кофеин. Во една студија на Aramark 47% од учениците посочуваат дека сакаат да купат посебно кафе или еспресо, а Starbucks најчесто користен бренд кога станува збор за кофеински пијалок. Според податоците на Aramark 18% од продажбата во кампусот се на сметка на кафе. Всушност колеџите се нешто како лабораторија за Starbucks. Компанијата се обидува да открие нови видови продавници кои се различни од типичени за неа кафулиња. Ова и овозможува на фирмата да стигне до луѓето, до кои немала пристап порано, наведува главниот финансиски директор на Starbucks Скот Моу. "Кампусите се идеално место за тестирање на мобилните камиони", вели портпаролот на Aramark Карен Катлер. Многу кампуси располагаат со паркинг и бројни места за трговија на мало. К.К.

Можеби ќе ве интересира

Пивара Скопје и РФМ потпишаа договор за спонзорство – 45 години партнерство и поддршка за македонскиот ракомет

Пивара Скопје и РФМ потпишаа договор за спонзорство – 45 години партнерство и поддршка за македонскиот ракомет

Волшебно новогодишно одбројување во Дајмонд мол до крајот на декември

Волшебно новогодишно одбројување во Дајмонд мол до крајот на декември

Гевгелија Мол ги отвори вратите – шопинг и забава под еден покрив

Гевгелија Мол ги отвори вратите – шопинг и забава под еден покрив

СЕТЕК РОДЕНДЕН во СИНО – блискост, радост и исполнети желби

СЕТЕК РОДЕНДЕН во СИНО – блискост, радост и исполнети желби

Како да заштедите во сезоната на големи трошоци? Искористете ги бонус поените на Халкбанк

Како да заштедите во сезоната на големи трошоци? Искористете ги бонус поените на Халкбанк

Gold Felicia Тетово – идеална дестинација за корпоративни празнични забави

Gold Felicia Тетово – идеална дестинација за корпоративни празнични забави

ВИДЕОЛОТАРИЈА ЈА РЕАЛИЗИРАШЕ ТРАДИЦИОНАЛНАТА 25 КРВОДАРИТЕЛНА АКЦИЈА

ВИДЕОЛОТАРИЈА ЈА РЕАЛИЗИРАШЕ ТРАДИЦИОНАЛНАТА 25 КРВОДАРИТЕЛНА АКЦИЈА

Еден чекор ве дели од длабинска хидратација – откријте ја тајната на совршената кожа!

Еден чекор ве дели од длабинска хидратација – откријте ја тајната на совршената кожа!

Штефан Павлињек во „бизнис-клуб плус“: „Вработувањето на младите по завршувањето на нивното образование е можност да се спречи нивното иселување“

Штефан Павлињек во „бизнис-клуб плус“: „Вработувањето на младите по завршувањето на нивното образование е можност да се спречи нивното иселување“