Лидл со револуција во методите на плаќање: Наскоро пазарување без чекање во ред на каса
Објавено во: Економија 09 Ноември, 2025 12:00
Според британскиот портал The Sun, компанијата веќе ги направи првите чекори кон реализација на нова технолошка иновација.
Популарниот синџир за дисконти Lidl планира да воведе систем за самостојно скенирање на производите за да им заштеди на своите клиенти драгоцено време на касата. Според британскиот портал The Sun, компанијата веќе ги направи првите чекори кон реализација на оваа технолошка иновација.
Поточно, Lidl поднесе барање во Европа и Обединетото Кралство за регистрација на трговска марка наречена „Lidl & Go“, која треба да се однесува на дигитални системи за плаќање. Ова вклучува електронски терминали со кои самите клиенти ќе можат да управуваат.
Lidl потврди дека новата функционалност ќе се вика „Lidl Pay“ и ќе биде директно интегрирана во нивната популарна апликација за награди за лојалност – Lidl Plus. Системот е дизајниран како дигитален паричник и услуга за мобилно плаќање, овозможувајќи им на клиентите да вршат безбедни и бесконтактни плаќања во локалните продавници користејќи само својот паметен телефон.
„Интеграцијата на функционалноста за плаќање во апликацијата Lidl Plus е чекор напред во нашата дигитална еволуција“, рече Шам Унаркет, директор за односи со клиенти во Lidl UK. „Посветени сме на инвестирање во технологии што го поедноставуваат целото искуство со купување и нудат поголема флексибилност. Без разлика дали нашите клиенти претпочитаат традиционални или самопослужни каси, сакаме да се осигураме дека секој може да го избере искуството што најмногу му одговара.“ Покрај новата функција во апликацијата, се очекува Lidl да воведе и специјални рачни скенери. Ова би им дало на клиентите дополнителна погодност за скенирање производи без да мора да го користат сопствениот мобилен телефон. Потегот на Lidl доаѓа во време кога и други големи трговци на мало воведуваат промени во своите системи за плаќање. На пример, еден од најголемите супермаркети во Велика Британија, Sainsbury’s, го користи системот „SmartShop“ веќе некое време. SmartShop им овозможува на клиентите да скенираат производи додека се движат низ продавницата, или преку физички рачен скенер или преку телефонска апликација. Исто така, неодамна започна пробна верзија на нови скенери во две продавници, кои им овозможуваат на клиентите да плаќаат со директно допирање на нивната картичка на уредот. По плаќањето, сметката може да се испечати на посебно место или да се испрати по е-пошта, а уредот се враќа на назначениот штанд по излегување.
Пословни.хрМожеби ќе ве интересира
ВАЛУТАТА ПОТОНА: Се тргуваат 1,3 милиони риали за еден американски долар
Најскапиот град во светот за излегување е во Азија
Сијарто: Унгарија потпиша договор со САД за снабдување со течен природен гас
Каде во Србија пензионерите најчесто купуваат недвижнини?
Објавен e план за решавање на кризата со домувањето во Европа: Ќе бидат потребни два милиони станови годишно
Од 2027 година, ќе биде потребен дигитален пасош за облека за пазарот во ЕУ
Божиновска во Прага: македонскиот електроенергетски систем се усогласува со европските оперативни стандарди
Дурмиши: Јајцата поскапеа поради цените на светските берзи




