20 Декември, 2024
0.2303

„Мириса на дома" – Кампања која го слави македонското гастрономско наследство, традицијата и уметноста

Објавено во: Мои пари 19 Декември, 2024

Добивај вести на Viber

Македонската традиција е многу повеќе од наследство – тоа е срцето на нашата култура, вредности кои се пренесуваат од колено на колено.

Со кампањата „Мириса на дома", Халкбанк ги поттикнува сите да ги почувствуваат вредностите што стојат зад традиционалните рецепти и приказните на кои тие се темелат.

Овој проект ја слави македонската култура и ги истакнува силните врски меѓу уметноста и храната. Кампањата е интегрирана преку видео материјалите под наслов #МирисаНаДома, кои ја доловуваат топлината на домашната трпеза и ги пренесуваат емоциите што ги носи секој оброк како симбол на љубов, споделување и традиција.

 

Во рамки на кампањата, Халкбанк ја промовира и книгата  „Патување низ гастрономското наследство“  која е вистинско уметничко и културно остварување. Ова е книга што го претставува македонското гастрономско наследство како едно големо уметничко дело, кое зборува за нашата историја, традиција и култура. Книгата содржи повеќе од педесет рецепти од сите региони на Македонија, рецепти кои со векови се пренесуваат од генерација на генерација. За секој рецепт се направени оригинални илустрации создадени од пет реномирани македонски уметници, кои беа вклучени во овој проект, создавајќи уникатна визуелна приказна за секое јадење.

 Кампањата е заокружена и со настан организиран од страна на банката, во традиционален амбиент, создавајќи неверојатна синергија помеѓу звукот на традицијата доловен преку музичката изведба на Дуке Бојаџиев и пријателите, вкусот и визуелните уметности, пренесувајќи многу емоции и неверојатно доживување на присутните.

 

„Оваа година, преку македонската традиционална храна, се враќаме назад во времето, каде што секој оброк носи приказни за нашата историја и култура. Со кампањата „Мириса на дома“, продолжуваме да ја славиме македонската традиција, поттикнувајќи ги сите да ги почувствуваат вредностите што стојат зад секој рецепт, кој е наследство пренесувано низ генерации. “  изјави Маја Наумовска Савеска, директор на корпоративни и маркетинг комуникации во Халкбанк АД Скопје.

„Мириса на дома“ е дел од кампањата „Трајни културни вредности“ која трета година по ред ги слави богатствата на македонската култура и традиција, иницијатива на Халкбанк АД Скопје. Оваа кампања продолжува да ја истакнува уникатноста на нашето наследство преку уметност, храна и музика.

ПР објава

* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.

Можеби ќе ве интересира

„Арс Ламина“ ја објави првата есеистичка книга на Никола Маџиров на македонски јазик – „Дом во тишина“

„Арс Ламина“ ја објави првата есеистичка книга на Никола Маџиров на македонски јазик – „Дом во тишина“

Д-р Нина Ангеловска во „Бизнис-клуб“: Во луѓето мора да се инвестира, тие се клучни, без разлика на тоа колку оди светот напред со технологијата

Д-р Нина Ангеловска во „Бизнис-клуб“: Во луѓето мора да се инвестира, тие се клучни, без разлика на тоа колку оди светот напред со технологијата

DACIA DUSTER е AUTOBEST – Best Buy Car of Europe 2025!

DACIA DUSTER е AUTOBEST – Best Buy Car of Europe 2025!

Toyota Professional - Сеопфатна поддршка за Вашиот бизнис

Toyota Professional - Сеопфатна поддршка за Вашиот бизнис

Поедноставување на патот на пациентите со рак - оптимална тимска грижа за вашето здравје наместо талкање по болнички ходници

Поедноставување на патот на пациентите со рак - оптимална тимска грижа за вашето здравје наместо талкање по болнички ходници

НОВО ПОГЛАВЈЕ ВО ПРИМЕНА НА ОРТОБИОЛОШКА ТЕРАПИЈА ВО ,,АЏИБАДЕМ СИСТИНА"

НОВО ПОГЛАВЈЕ ВО ПРИМЕНА НА ОРТОБИОЛОШКА ТЕРАПИЈА ВО ,,АЏИБАДЕМ СИСТИНА"

ELENA LUKA GROUP – добитник на наградата „МАКЕДОНСКИ КВАЛИТЕТ 2024“

ELENA LUKA GROUP – добитник на наградата „МАКЕДОНСКИ КВАЛИТЕТ 2024“

Брз и моќен makeup look за магичната сезона со dm и Милена Косиќ

Брз и моќен makeup look за магичната сезона со dm и Милена Косиќ

Samsung го проширува концептот AI Home на повеќе апарати за домаќинство реализирајќи ја визијата „Екрани насекаде“

Samsung го проширува концептот AI Home на повеќе апарати за домаќинство реализирајќи ја визијата „Екрани насекаде“