ПРОИЗВОДИ ЗА ЛИЧНА НЕГА, ХРАНА, ПИЈАЛОЦИ, ЗА ДОЕНЧИЊА... Еве какви се продукти масовно се увезуваат во Кина
Објавено во: Економија 24 Август, 2023
Вработените во JD пакуваат производи за прекугранична испорака во магацин во Џинхуа, провинцијата Жеџијанг, во јуни.
Кинеските потрошувачи покажуваат енергична куповна моќ за увезени, односно за производи од странски брендови, што стана клучен двигател за зголемената потрошувачка поттикната од отворање на Кина и постепеното подобрување во прекуграничната логистика и испораки, велат упатените во индустријата.
Продажбата на увезени производи на онлајн-пазарот на кинескиот гигант за е-трговија JD се зголеми за 50 отсто помеѓу јануари и мај во споредба со истиот период во 2020 година, при што категориите увезени производи пораснаа за 114 отсто, се вели во извештајот на Истражувачкиот институт за потрошувачка и развој на JD.
Лична нега, козметика и производи за нега на кожа, храна и пијалоци, производи за мајчинство и доенчиња се категориите на увезени производи кои најмногу ги фаворизираат кинеските потрошувачи, се вели во извештајот.
Истакна дека луѓето на возраст меѓу 26 и 35 години се главните потрошувачи на увозните производи, кои сочинуваат 45 отсто од купувачите. Потрошувачите од возрасната група од 46 до 55 години придонесоа за најбрз раст на откупот на увозни производи.
Додека жителите кои живеат во градовите од прво ниво станаа примарни купувачи на увезени производи, потрошувачите на пазарите од пониските нивоа покажаа зголемен интерес за купување на такви производи, се додава во анализата.
Кинескиот увоз на стоки за широка потрошувачка достигна 1,93 трилиони јуани (263,8 милијарди долари) во 2022 година, што претставува 11 отсто од вкупниот увоз и повеќе од двојно повеќе од износот во 2012 година, според Министерството за трговија.
Земјата ја оптимизираше листата на увезени малопродажни стоки за прекугранична е-трговија. Минатата година на листата беа додадени 29 категории на производи со голема побарувачка од потрошувачите, вклучувајќи опрема за скијање, машини за миење садови и сок од домати, се вели во заедничката изјава на Министерството за финансии и седум други сектори на централната власт.
- Кинеските потрошувачи покажаа зголемена побарувачка за разновидни, персонализирани и ситни производи од странство кои претставуваат нов начин на живот и посветуваат поголемо внимание на вредноста на производите што ги купуваат - рече Џанг Жупинг, висок аналитичар за бизнис и вкрстување во „Интернет - економскиот институт“, домашна консултантска куќа.
Џанг рече дека прекуграничната е-трговија одигра значајна улога во збогатувањето на понудата на производи, зајакнувањето на развојот на нови деловни модели и промовирањето на обновувањето на потрошувачката. Тој повика на поголеми напори за понатамошно оптимизирање на листата на увезени малопродажни стоки за прекугранични онлајн купувања.
Ли Јанчуан, шеф на Amazon China Global Store и Prime, рече дека младите кинески потрошувачи, особено Generation Z - родени во средината на 1990-тите и 2000-тите - размислуваат и судат независно додека избираат брендови и претпочитаат да следат ниски животни стилови и персонализирани производи.
Тој истакна дека продажбата на риболов, скијање, кампување и друга спортска опрема на отворено е сведок на брз раст, додека опремата за виртуелна реалност, производите од кафе што се капе со рака и приборот за маса и кујнскиот прибор со уникатен дизајн беа фаворизирани од кинеските купувачи во последниве години.
- Нарачките за прекугранично купување преку Интернет главно се вршат во градовите од прво ниво, но жителите во градовите од второто и третото ниво покажаа рапидно растечка куповна моќ. Амазон дополнително ќе ги збогати сценаријата за прекугранично купување врз основа на потрошувачите кои споделуваат слични интереси и хобија - додаде Ли.
Згора на тоа, кинеските потрошувачи се расфрлаа за време на овогодинешниот шопинг фестивал на 18 јуни. Според Tmall Global, веб-страницата за прекугранична е-трговија на Alibaba Group, прометот од 419 нови странски брендови се удвоил во првите четири часа од нејзината промотивна кампања. Повеќе од 40.000 странски брендови учествуваа на шопинг галата во средината на годината.
Обемот на трансакции од 325 брендови на JD Worldwide, платформата за прекугранична е-трговија на JD, се зголеми за повеќе од 100 проценти од година во година во првите 10 минути од последната промоција на шопинг треперењето на 18 јуни. Продажбата на увезените креми за сончање скокнала за 360 отсто, луксузните часовници за 170 отсто и млекото за новороденчиња 200 отсто на годишно ниво, рече JD.
Целосното искористување на потенцијалот за потрошувачка и надградбата на каналите и услугите во градовите со пониски нивоа и руралните области се клучни мерки потребни за да се поттикне обновувањето на потрошувачката во Кина, рече Пан Хелин, ко-директор на Истражувачкиот центар за дигитална економија и финансиски иновации на Универзитетот во Жеџијанг. Меѓународна бизнис школа.
„Со проширувањето на домашната побарувачка и напредокот во новите технологии за малопродажба, Кина воведе повластени политики, како што се намалување на даноците за увоз и проширување на опсегот на стоки дозволени за увоз“, рече Џанг Тианбинг, шеф на потрошувачките производи на Делоит Азија-Пацифик. и малопродажната индустрија.
Бумот на преносот во живо на познатите личности помогна да се поттикнат прекуграничните купувања на е-трговија од домашните потрошувачи, рече Џанг. „Странските брендови се префрлаат на прекугранични платформи за е-трговија бидејќи ги прошируваат своите канали за дистрибуција во светлината на прекините на СОВИД-19 до офлајн малопродажбата“, рече тој.Извор: China Daily
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.