ШЕФОТ НА ЕРБАС: Не се плашиме од конкуренција, ќе се фокусираме на кинескиот пазар
Објавено во: Свет 12 Ноември, 2024
Авијацискиот
концерн Airbus не се плаши од конкуренција и има намера да ги „фокусира
ресурсите“ на развојот на кинескиот пазар, изјави шефот на кинеската филијала
на европскиот авијациски концерн, истакнувајќи дека зајакнувањето на
индустрискиот синџир во Кина е важно за нивната глобална позиција.
Присуството на Ербас во Кина е доказ за добрата соработка меѓу Пекинг и Европа, нагласи Џорџ Су во разговор со новинарите на саемот за авијација Жухаи.
Трговските односи меѓу Европската унија и Кина во моментов се напнати, а последната фаза од ескалацијата беше одлуката на ЕУ да воведе дополнителни компензаторни давачки за увоз на електрични автомобили произведени во Кина. Од друга страна, Пекинг воведе царини за увоз на жестоки пијалоци од ЕУ.
„Не се плашиме од конкуренција и сакаме да ги насочиме нашите ресурси на развој на кинескиот пазар и продлабочување на односите со кинеските партнери“, нагласи Су.
Според него, европскиот авијациски концерн смета дека слободната трговија е клучот за светскиот просперитет.
„Слободната трговија е клучна за глобалниот просперитет“
Запрашан дали групата стравува дека ескалацијата на трговските тензии меѓу Кина и Европа може да резултира со царини, извршниот директор на кинеската филијала на Ербас нагласи дека европскиот концерн смета дека слободната трговија е клучна за глобалниот просперитет.
Ербас го зајакнува индустрискиот синџир во Кина бидејќи е важен за нејзината глобална позиција, нагласи Су.
Сите комерцијални авиони на Ербас содржат делови произведени од кинески компании и групацијата се надева, според Су, дека кинеските добавувачи ќе ги снабдуваат и клиентите ширум светот.
Ербас е официјално присутен во Кина од 1994 година и ја отвори првата производна линија надвор од четирите европски земји кои го основаа во Кина во 2008 година. Денеска тие ги склопуваат патничките авиони со еден колосек A320neo во Тијанџин.
Фабриката во Тијанџин испраќа четвртина од произведените авиони на превозници надвор од Кина, вклучувајќи ги Easyjet и Wizzair, нагласи Су.
Тој, сепак, сигнализираше дека би можеле да ја одложат втората производна линија во Тијанџин за неколку месеци, велејќи дека ќе започне со работа на почетокот на 2026 година.
Ербас го престигна американскиот Боинг во Кина
Ербас ја најави изградбата на новата линија за време на посетата на францускиот претседател Емануел Макрон на Кина во април 2023 година. Извршниот директор на „Ербас“, Гијом Фаури, тогаш им изјави на новинарите дека ќе биде отворен во втората половина на 2025 година.
Во меѓувреме, Ербас го престигна американскиот Боинг и стана главен снабдувач на кинеските авиокомпании во услови на засилени конфликти меѓу Вашингтон и Пекинг.
И ЕУ и САД беа во трговски конфликт околу субвенциите за производителите на авиони што резултираа со царини за низа производи, како што се храна и луксузни стоки, за да прогласат петгодишно „примирје“ во 2021 година.
фото: EPA* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.