ШТО ТРЕБА ДА СЕ СЛУЧИ ЗА РИМАЦ ДА ЈА ПРОДАДЕ КОМПАНИЈАТА? „Порше“ го преземе мнозинскиот удел, што се крие зад овој потег?
Објавено во: Економија 28 Декември, 2024
Менаџерот на германските деловни медиуми објави дека „Порше“ е заинтересирана да преземе мнозински удел во компанијата „Бугати Рима“. Како причини се наведува лошото менаџирање на деловните процеси во компанијата, која е основана како заедничко вложување меѓу „Порше“ и „Римца“ и слабата продажба на „Невера“. Треба да се напомене и дека „Бугати“ лани продаде 81 возило, што е речиси исто со рекордот од 2019 година, а „бугати“ се распродадени до 2029 година.
Сепак, медиумите пишуваат дека напредокот со новиот Tourbillon е малку забавен. А тука е и загубата од 17 милиони евра, која без разлика на проблемите што сега ги има ВВ Груп, не би требало да биде посебен проблем.
Продажбата на „Невера“ не оди добро и покрај тоа што е целосно електрична и се рекламира како уникатно искуство. Сепак, Стефан Винкелман, шеф на „Ламборџини“, кој, интересно, е во сопственост на „Ауди“, „братучедот“ на „Порше“, изјави дека речиси никој не сака електричен суперавтомобил.
- Електричните суперавтомобили се уште не се продаваат. Рано е, а дали и кога ќе се случи ќе видиме во иднина - изјави Винкелман.
Но, иако Винкелман го кажа тоа, неговата компанија сепак ја претстави електрификацијата на сите свои модели, односно новите „Ревуелто“ и „Хуракан“ ќе бидат хибриди. Можеби за три до четири години Lanzador ќе пристигне како целосно електрично Lamborghini. Никој никогаш не спори дека електричниот автомобил може да испорача врвни перформанси, но забележливо му недостасуваше емоцијата што ја нуди неговиот конкурент со конвенционален погон.
Претходно беше предупредено дека продажните салони посветени на ваквите автомобили сè уште се преполни во областите за класични суперавтомобили. Пред неколку години ваквите брендови најавуваа жестока електрификација, а факт е дека некои како „Ферари“ не се откажаа од оваа намера. Најавените ограничувања на конвенционалниот погон во областа на ЕУ би можеле да бидат заобиколени со синтетички горива, за што се надеваат многу производители.
Ако постоеше сомнеж дека Мате Римац ќе успее со Бугати, во што малкумина веруваа, факт е дека неговата иновација е веродостојна. Неодамна претставениот Audi K6 e-Tron, кој има иста архитектура како и автомобилите „Rimac“, покажува дека концептот на неговиот погон повеќе не е контроверзен. Таа платформа, која користи напон од 800 волти, на групацијата Фолксваген и нејзините брендови ѝ го даде неопходното знаење што може да значи и голема предност.
Таа архитектура се состои од 12 модули со 15 призматични батерии, што прави вкупно 180 литиум-јонски батерии кои обезбедуваат бруто капацитет од 100 kWh. Кога се полни со брз полнач, K6 може да се наполни од 10 до 80 отсто моќност за околу 21 минута. Тоа значи дека енергијата за растојание од 220 km се полни за околу 10 минути, што е многу побрзо од претходниот систем што се користеше на e-Tron. Системот е едноставен и полесен, па брзото полнење значително влијае на вкупниот опсег.
Друг инвеститор во Rimac, Hyundai, го претстави Vision N 74, кој исто така ја карактеризира Rimac технологијата на два електрични мотори.
За да се заврши преземањето на „Bugatti Rimac“, мора да се согласат и останатите инвеститори на „Rimac Group“, која има 55 отсто удел во компанијата над која Porsche сака да ја врати целосната контрола. Но, развојот на погоните и технологиите, како и роботските такси Невера и Верна, ќе продолжат да се одвиваат под покровителство на чадорот Rimac Group, односно во компанијата „Rimac Technology“ и „Project 3 Mobility“.
Фото: Принтскрин/Фејсбук