01 Декември, 2024
0.0246

СКИЈАЊЕТО ЗАМИНУВА ВО ИСТОРИЈАТА: По две топли зими планинскиот туризам е во сериозна криза

Објавено во: Анализа 09 Април, 2024

Добивај вести на Viber

Директорот на Олимпискиот центар „Јахорина“ Дејан Љевнаиќ изјави дека последните две топли зими оставиле длабока трага на планинскиот туризам во нашиот регион и дека мора да се реагира на новонастанатата ситуација, соопштија од овој центар.

„Навистина е важно сите заедно да ги намалиме цените, како за ски картата, така и за сместувањето, така и за услугите вонпансион. Само така можеме да привлечеме повеќе туристи. Водам скијачки центри 17 години и добро знам како размислуваат скијачите. Имаме фантастичен производ, но цените вртоглаво пораснаа. Не е нормално пиво или еспресо на патеката во Италија да е 3,2 евра, а кај нас двојно повеќе“, истакна тој.

Тој додаде дека не треба да се занемари влијанието на стагнацијата во секторот за недвижности врз оваа индустрија и посочи дека голем број станови во Јахорина остануваат непродадени, па се предмет на продажба и хотелите во планините.

„Инвеститорите се соочуваат со губење на вредноста на нивните имоти. Затоа е потребно да се дејствува брзо и ефикасно за да се врати рамнотежата и да се понудат достапни цени, со што ќе се погрижи нашиот регион да продолжи да биде посакувана дестинација за љубителите на планинскиот туризам“, изјави директорот на Олимпискиот центар „Јахорина. “.

Тој нагласи дека шансата за закрепнување сега е достапна во летниот туризам, имајќи предвид дека климатските промени му помагаат на овој сегмент.

„Мораме да ја искористиме оваа можност и да развиеме летни содржини кои ќе привлекуваат гости во текот на целата година“, додаде Љевнаиќ.

Кога станува збор за резултатите од зимската сезона на центарот, се наведува дека Олимпискиот центар „Јахорина“ имал 250.000 посетители и 1.800.000 пропусници во текот на 127 последователни денови.

Континуираната работа и ефикасниот вештачки систем за правење снег беа истакнати како клуч за успехот, кој работеше без престан во текот на целата сезона, трошејќи околу 165.000 кубни метри вода и произведувајќи 400.000 кубни метри снег.

Политика.рс

* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.