23 Јануари, 2025
0.0290

Избран е новиот дизајн на македонско слатко – доби награда од 200.000 денари!

Објавено во: Мои пари 17 Септември, 2014

Добивај вести на Viber

Големото „Браво сине!“ и наградата од 200.000 денари за најдобро креативно решение и дизајн на амбалажата на Слатко со идентитет ја доби Далибор Смилевски (21) од Кичево, кој на идејното решение работеше заедно со Мартин Стојмировски (22) од Кочани. На своето победничкото решение Смилевски и Стојмировски работеле повеќе од еден месец, анализирајќи ги и актуелните состојби на пазарот. Управниот одбор на Движењето за поддршка на креативноста, Иво Лауренчиќ – „Браво Сине!“, претставниците на Skopje Design Week (SDW) и претставникот на компанијата „Јоми фуд“ ги разгледаа и оценија сите пристигнати решенија, по што беше избрано победничкото. На отворениот повик за изработка на дизајн за амбалажа на Слатко со идентитет, во потесна конкуренција влегоа 26 креативни решенија. Овие 26 решенија ги содржат сите елементи што беа пропишани во условите за учество на отворениот повик кој траеше од 18 јули до 1 септември годинава. Согласно критериумите на јавниот повик се бараше изработка на предлог дизајн на амбалажа за слатко од седум видови овошје од асортиманот на „Јоми фуд“, ексклузивно пакување и промотивен постер. Наградениот дизајн компанијата „Јоми фуд“ ќе го аплицира на своите производи во следниот период, по што слатката од седум видови овошје со нов изглед ќе се најдат во продажба. Наградата од 200.000 денари за првонаграденото решение ја доделува Движењето за поддршка на креативноста, Иво Лауренчиќ – „Браво Сине!“. „Навистина сме многу задоволни, бидејќи нашата највисока цел, да дадеме поддршка на младите креативци и да го поттикнеме нивниот ентузијазам, е постигната, а со тоа и мисијата на Иво Лауренчиќ продолжена понатаму. Покрај овие две цели, оваа платформа придонесе за зајакнување на свесноста кај домашните компании да креираат производи со идентитет, се гради мостот за поврзување на креативноста и бизнисот во функција на взаемниот и јавниот интерес, но и повторно се потсетуваме на нашите автентични домашни производи, во случајов нашето традиционално слатко. Поставивме пет високи цели, секоја подеднакво важна, заедно со сите партнери и поддржувачи на идејата, продолжуваме и следната година“, изјави Ангелка Пеева Лауренчиќ, член на Управниот одбор на Движењето за поддршка на креативноста, Иво Лауренчиќ – „Браво Сине!“ Првонаграденото, заедно со уште 10 решенија што влегоа во потесна конкуренција, ќе бидат изложени во просторот на „Браво Сине!“ на годинешното издание на Skopje Design Week, што ќе се одржи од 23 до 28 септември во Куршумли ан во Скопје. Skopje Design Week е партнер на Движењето за поддршка на креативноста, Иво Лауренчиќ – „Браво Сине!“. „Главна мисија на Skopje Design Week е истакнувањето на потенцијалот на дизајнот и креативноста во секојдневниот живот, но и примена на дизајнот во индустријата, како можност за нова додадена вредност на производите. Оттука, ние ќе продолжиме да даваме поддршка на вакви проекти и во иднина, бидејќи веруваме во потенцијалот на младите креативци“, изјави Марта Наумовска Грнарова, претставник на Skopje Design Week. Движењето за поддршка на креативноста, Иво Лауренчиќ - „Браво Сине!“, чија цел е поттикнување и поддршка на талентот и креативноста кај младите во функција на создавање силни национални брендови го носи името на еден од основоположниците на современата македонска креативна и маркетинг индустрија - Иво Лауренчиќ. Голем број претставници на јавниот живот, бизнисмени, уметници, членови на академската заедница, како и луѓе од креативната индустрија од земјава и целиот регион, дадоа поддршка на Движењето за поддршка на креативноста, Иво Лауренчиќ - „Браво Сине!“, во насока на исполнување на овие цели.

Можеби ќе ве интересира

Хрватска: Еден од најдобрите работодавачи во областа на туризмот бара лица кои би се вработиле во новото луксузно одморалиште

Хрватска: Еден од најдобрите работодавачи во областа на туризмот бара лица кои би се вработиле во новото луксузно одморалиште

ATS Group ги претстави своите иновации на SHOT Show 2025

ATS Group ги претстави своите иновации на SHOT Show 2025

Телеком со проект за паметно осветлување во општина Велес, кој ќе обезбеди заштеди на енергија и заштита на животната средина

Телеком со проект за паметно осветлување во општина Велес, кој ќе обезбеди заштеди на енергија и заштита на животната средина

Заштедете и набавете го својот уред по специјална цена денес

Заштедете и набавете го својот уред по специјална цена денес

Како да заштедите пари и да ги планирате личните финансии

Како да заштедите пари и да ги планирате личните финансии

Samsung Galaxy S25 Ultra го претставува Corning® Gorilla® Armor 2 – првото анти-рефлексно стаклено-керамичко решение во индустријата за мобилни уреди

Samsung Galaxy S25 Ultra го претставува Corning® Gorilla® Armor 2 – првото анти-рефлексно стаклено-керамичко решение во индустријата за мобилни уреди

Серијата Samsung Galaxy S25 ги поставува стандардите за телефон со вештачка интелигенција како вистински AI придружник

Серијата Samsung Galaxy S25 ги поставува стандардите за телефон со вештачка интелигенција како вистински AI придружник

СРЕЌНИ ВЛТ ВЕСТИ: СИНОТ ЗА ВОДИЦИ ГО ФАТИ КРСТОТ, А ТАТКОТО ОСВОИ МИЛИОНЕР ЏЕКПОТ

СРЕЌНИ ВЛТ ВЕСТИ: СИНОТ ЗА ВОДИЦИ ГО ФАТИ КРСТОТ, А ТАТКОТО ОСВОИ МИЛИОНЕР ЏЕКПОТ

Склучен Договор за соработка и донација помеѓу Фондацијата „Никола Јанчев“ и МАНУ

Склучен Договор за соработка и донација помеѓу Фондацијата „Никола Јанчев“ и МАНУ