Мекдоналдс „добар“ само во Европа!
Објавено во: Мои пари 09 Март, 2015 21:50
Глобалната продажба на американскиот ланец за храна Мекдоналдс е намалена во февруари, со пад на продажбата од четири проценти во САД.
Падот се должи како што објавуваат на агресивните акции на конкурентите.
Во соопштението најголемиот светски произведувачи на хамбургер во светот, се наведува дека глобалната продажба паднала на 1,7 отсто, додека во Азија, Блискиот Исток и Африка, продажбата се намалила за 4,4 отсто, пренесува Асошиетед прес (АП).
Единствено во Европа продажбата на Мекдоналдс забележала скок од 0,7 отсто.
Поради се поголемата конкуренција и промените во вкусот на потрошувачите, Мекдоналдс се обидува да го подобри својот имиџ и истовремено најави промена во начинот на водење на бизнисот.
Можеби ќе ве интересира
Angel Tree во Тинекс Зебра: Хуманитарна иницијатива што носи празнична радост
Расте еко-одговорноста кај граѓаните: Влегуваме во нова ера на управување со амбалажниот отпад. Која општина е лидер, а која најслабо стои во селектирање?
Празници полни со топлина: dm донираше повеќе од 200 пакети со основни прехранбени намирници, дистрибуирани преку хуманитарната организација ,,Свети Спас“
Што открива зелениот плик и зошто е важно да го разберете
Пивара Скопје и РФМ потпишаа договор за спонзорство – 45 години партнерство и поддршка за македонскиот ракомет
Волшебно новогодишно одбројување во Дајмонд мол до крајот на декември
Гевгелија Мол ги отвори вратите – шопинг и забава под еден покрив




