Мекдоналдс „добар“ само во Европа!
Објавено во: Мои пари 09 Март, 2015
Глобалната продажба на американскиот ланец за храна Мекдоналдс е намалена во февруари, со пад на продажбата од четири проценти во САД.
Падот се должи како што објавуваат на агресивните акции на конкурентите.
Во соопштението најголемиот светски произведувачи на хамбургер во светот, се наведува дека глобалната продажба паднала на 1,7 отсто, додека во Азија, Блискиот Исток и Африка, продажбата се намалила за 4,4 отсто, пренесува Асошиетед прес (АП).
Единствено во Европа продажбата на Мекдоналдс забележала скок од 0,7 отсто.
Поради се поголемата конкуренција и промените во вкусот на потрошувачите, Мекдоналдс се обидува да го подобри својот имиџ и истовремено најави промена во начинот на водење на бизнисот.