Алибаба инвестира во „Snapchat“?
Објавено во: Мои пари 12 Март, 2015
„Alibaba Group Holding“ инвестира во „Snapchat“ преку зделка која ја оценува апликацијата за испраќање на фотографии на 15 милијарди долари. Случувањата се најновите знаци за зголемените пазарни вредности на „старт-ап“ компаниите во Силиконската долина, пишува „Wall Street Journal“.
Кинескиот гигант во онлајн трговијата инвестира 200 милиони долари во „Snapchat“, тврдат двајца извори запознаени со случајот.
Оценувањето забележува значителен пораст во споредба со претходните инвестиции. „Snapchat“ доби средства од најмалку два инвеститори - „Yahoo“ и фирмата за ризичен капитал „Kleiner Perkins“. Во рамките на овој круг на финансирање вредноста на „Snapchat“ достигна 10 милијарди долари минатата година. Меѓу другите нејзини инвеститори се „Benchmark“, „General Catalyst Partners“, „Institutional Venture Partners“, „Lightspeed Venture Partners“, „Coatue Management“ и „DST Global“.
Во јули „Wall Street Journal“ објави дека Алибаба почнала преговори со „Snapchat“. Според еден од изворите запознаени со оваа инвестиција, интересот на Алибаба е ослабен со времето, но неодамна повторно се ревитализира.
„Snapchat“ им привлекува доста внимание на инвеститорите, делумно поради краткотрајни карактер на пораките кои може да бидат испратени преку мобилен за нејзината примена. Таа нуди можност за испраќање на текст и слика, кои исчезнуваат по определен период на време. „Snapchat“ стана еден од „старт-ап“ компаниите со највисока пазарна оценка според „WSJ“. Според изворите на весникот, апликацијата има повеќе од 100 милиони корисници.
Главниот извршен директор Еван Шпигел вели дека има за цел оваа апликација да стане бесплатна во профитабилниот бизнис. Компанијата започна да ги генерира првите приходи во последните месеци откако започна со продажба на реклами, а меѓу клиентите се рангираат „Samsung Electronics“ и „Universal Pictures“. Шпигел повикувајќи се на успехот на азиските технолошки гиганти во изградба на големи компании кои создаваат мобилни апликации за испраќање пораки, тврди дека тие го инспирираат.
За Алибаба инвестицијата е уште инвестиција во „старт-ап“ компаниите од Силиконската долина и во социјалните мрежи. Меѓу инвестициите на кинеската компанија во САД се рангираат оние во „TangoMe“, „Quixey“ и „Lyft“. Минатата година Алибаба го зголеми својот удел во кинеската социјална мрежа „Weibo“ и инвестираше во сопствениот разговор за апликација „Laiwang“.