16 Декември, 2025
0.0398

Данокот на дебелината ќе ги промени Coca-Cola и Pepsi

Објавено во: Мои пари 25 Септември, 2014 09:29

Добивај вести на Viber

Гигантите во производството на газирани пијалаци Coca-Cola, PepsiCo и Dr Pepper Snapple Group ќе работат на намалувањето на калориите во пијалоците за 20% до 2025 година, а ќе промовираат флаширана вода, нискокалорични пијалаци и помали шишиња. Планот претставува најголем ангажман од страна на производителите на газирани пијалаци за борба против дебелината во момент во кој индустријата ги преиспитува внимателно своите производи. Производителите се обидуваат да го одбегнат новиот данок за слатките пијалаци, кој ќе биде изгласан од жителите на Сан Франциско во ноември. Потрошувачите одамна не пијат толку многу газирани безалкохолни пијалоци богати со шеќер и сок од портокал, бидејќи потрошувачите знаат многу повеќе за болести како што е дијабетесот, што неминовно почнува да се одразува на целата индустрија. Потрошувачката на газирани пијалоци по глава на жител се намалува секоја година од врвот, чиј раст запре во крајот на 90-тите години. Доброволниот договор, е дело на American Beverage Association и Alliance for a Healthier Generation - организација формирана со цел подобрување на здравјето на децата. "Ова е продолжение на нашата желба да бидеме дел од решението", вели претседателот на American Beverage Association Сузан Нили. К.К.

Можеби ќе ве интересира

Angel Tree во Тинекс Зебра: Хуманитарна иницијатива што носи празнична радост

Angel Tree во Тинекс Зебра: Хуманитарна иницијатива што носи празнична радост

Расте еко-одговорноста кај граѓаните: Влегуваме во нова ера на управување со амбалажниот отпад. Која општина е лидер, а која најслабо стои во селектирање?

Расте еко-одговорноста кај граѓаните: Влегуваме во нова ера на управување со амбалажниот отпад. Која општина е лидер, а која најслабо стои во селектирање?

Omega одблиску: вечер без врева, со стил

Omega одблиску: вечер без врева, со стил

Xiaomi празнични понуди до крајот на декември!

Xiaomi празнични понуди до крајот на декември!

Празници полни со топлина: dm донираше повеќе од 200 пакети со основни прехранбени намирници, дистрибуирани преку хуманитарната организација ,,Свети Спас“

Празници полни со топлина: dm донираше повеќе од 200 пакети со основни прехранбени намирници, дистрибуирани преку хуманитарната организација ,,Свети Спас“

Што открива зелениот плик и зошто е важно да го разберете

Што открива зелениот плик и зошто е важно да го разберете

Пивара Скопје и РФМ потпишаа договор за спонзорство – 45 години партнерство и поддршка за македонскиот ракомет

Пивара Скопје и РФМ потпишаа договор за спонзорство – 45 години партнерство и поддршка за македонскиот ракомет

Волшебно новогодишно одбројување во Дајмонд мол до крајот на декември

Волшебно новогодишно одбројување во Дајмонд мол до крајот на декември

Гевгелија Мол ги отвори вратите – шопинг и забава под еден покрив

Гевгелија Мол ги отвори вратите – шопинг и забава под еден покрив