16 Декември, 2025
0.0374

„McCann“ Белград најуспешна агенција во регионот

Објавено во: Мои пари 23 Септември, 2014 15:24

Добивај вести на Viber

Агенцијата “McCann” Белград е прогласена за најдобра агенција во регионот на фестивалот на рекламни кампањи „BalCannes“ кој се одржува во рамките на Викенд Медиа фестивалот во Ровињ.

„McCann“ Белград е прогласена за агенција на годината врз основа на изборот на специјализираниот портал за огласување „Media Marketing” едногласно поддржан од страна на жирито на фестивалот „BalCannes“ составено од претставници на специјализирани медиуми од Србија, Хрватска, Словенија, Босна и Херцеговина и Македонија.

“Благодарение на креативноста на младите професионалци, квалитетот на услугата и работата кои придонесуваат кон деловните резултати на нашите клиенти, агенцијата “McCann” Белград уште еднаш докажа дека е најуспешна агенција поради што сум многу горд.

Оваа награда е потврда на нашата визија да бидеме најпосакуван комуникациски партнер со сите наши партнери, без разлика дали станува збор за локални, регионални или мултинационални компании.” - изјави по повод ова значајно признание Срѓан Шапер, основач на “I&F McCann Grupа” во чији рамки работи агенцијата “McCann” Белград.

На овогодинешната ревија на најдобри кампањи “BalCannes” пријавени беа рекордни 148 проектa од 57 агенции од шест земји од регионот. Во финалниот избор на најдобрите 25 регионални кампањи, агенцијата “McCann” Белград се претстави со максимален број проекти, три: “Драма во таксi”‘ реализирана за “Југословенско Драмско Позориште” во Белград, продолжение на кампањата “Може” за Рајфајзен банка и кампањата “Бели дробови на градот” која ја осмисли креативниот тим на агенцијата “McCann“ Белград за „MK Mountain Resort“. “McCann” агенциите во Белград, Подгорица и Сараево, кои работат во рамките на “I&F McCann Grupа”, оваа година на „BalCannes“ пријавија 14 проекта.

Покрај трите кампањи на “McCann” Белград прикажани на финалната ревија, беше претставена и кампањата “Skopsko retro collectables” на “McCann” Скопје направена за Пивара Скопје.

Кампањата “Драма во такси” ја доби и наградата ”SoMoBorac“ која Викенд Медиа Фестивалот им ја доделува на најдобрите кампањи од областа на дигиталните медиуми и социјалните мрежи.

“Многу нè радуваат двете награди, првата за најуспешна агенција, втората за виралниот блокбастер за кампањата “Драма во такси”.

Многуте предизвици во секојдневната работа бараат од нас постојано усовршување. Потврдата од страна на нашата индустрија за нас е значаен показател дека успеваме во тоа. Наградата нè инспирира да бидеме најдобри што можеме‘‘, изјави Оливера Перковиќ, директор на агенцијата “McCann” Белград.

Викенд Медиа Фестивалот кој се одржува по седми пат во хрватскиот град Ровињ и ги обединува вработените во комуникациската индустрија од регионот, агенциите, медиумите и огласувачите, во потполност ја оправда титулата најголем маркетиншки настан во годината.

Можеби ќе ве интересира

Angel Tree во Тинекс Зебра: Хуманитарна иницијатива што носи празнична радост

Angel Tree во Тинекс Зебра: Хуманитарна иницијатива што носи празнична радост

Расте еко-одговорноста кај граѓаните: Влегуваме во нова ера на управување со амбалажниот отпад. Која општина е лидер, а која најслабо стои во селектирање?

Расте еко-одговорноста кај граѓаните: Влегуваме во нова ера на управување со амбалажниот отпад. Која општина е лидер, а која најслабо стои во селектирање?

Omega одблиску: вечер без врева, со стил

Omega одблиску: вечер без врева, со стил

Xiaomi празнични понуди до крајот на декември!

Xiaomi празнични понуди до крајот на декември!

Празници полни со топлина: dm донираше повеќе од 200 пакети со основни прехранбени намирници, дистрибуирани преку хуманитарната организација ,,Свети Спас“

Празници полни со топлина: dm донираше повеќе од 200 пакети со основни прехранбени намирници, дистрибуирани преку хуманитарната организација ,,Свети Спас“

Што открива зелениот плик и зошто е важно да го разберете

Што открива зелениот плик и зошто е важно да го разберете

Пивара Скопје и РФМ потпишаа договор за спонзорство – 45 години партнерство и поддршка за македонскиот ракомет

Пивара Скопје и РФМ потпишаа договор за спонзорство – 45 години партнерство и поддршка за македонскиот ракомет

Волшебно новогодишно одбројување во Дајмонд мол до крајот на декември

Волшебно новогодишно одбројување во Дајмонд мол до крајот на декември

Гевгелија Мол ги отвори вратите – шопинг и забава под еден покрив

Гевгелија Мол ги отвори вратите – шопинг и забава под еден покрив