На што штедат, а од што не се откажуваат Германците?
Објавено во: Економија 24 Јули, 2022
Германците почнаа масовно да штедат, но не се откажуваат од патувањата.
Резултатите на компанијата за истражување на пазарот „GfK“, покажуваат дека потрошувачите најмногу штедат на секојдневните намирници или производи за лична нега. Но, летово нема да штедат. Што се однесува до облеката, избираат поевтини производи.
Ефектите од инфлацијата се видливи кај секојдневните производи како што се намирниците или производите за лична нега. Севкупно, во оваа област забележан е голем пад во месеците од јануари до мај. Купени се 8,2 отсто помалку месо и сувомеснати производи, 8,5 отсто помалку свежо овошје и зеленчук и 7 отсто помалку пекарски производи.
Управниот совет на Европската централна банка оваа недела ги зголеми клучните каматни стапки за еврозоната за 0,5 отсто, завршувајќи го осумгодишниот период на негативни стапки.
foto freepik.com
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.