Словенечки дизајнер го осмисли изгледот на новиот производ на „Тиквеш“
Објавено во: Мои пари 25 Септември, 2014 13:38
Победничкото дизајнерско решение, кое доби парична награда од 2000 евра ќе биде искористено за брендирање на новиот производ на ВВ „Тиквеш“ кој ќе биде пласиран на пазарот под името - Гроздов мед „Grapelixir“ (Грејпеликсир).
„Високата естетика и оригиналниот пристап употребен во дизајнерските решенија потврдуваат дека гроздовиот мед на „Тиквеш“ поседува исклучителен и пред се уникатен идентитет и висока вредност што дизајнерите го препознале и совршено го преточиле во овие решенија за брендирање“, потенцираше Ивановски, искажувајќи го уверувањето дека отсега ВВ „Тиквеш“, освен по своите врвни вина, ќе биде препознаен од потрошувачите и како производител на гроздов мед со одличен квалитет и полезни состојки за здравјето на луѓето.
Искажувајќи задоволство од соработката со Винарската визба „Тиквеш“, како и од квалитетот на сите пристигнати дизајнерски решенија, директорот на Skopje Design Week, Александар Велиновски рече: „Стимулирање на соработка помеѓу една светска компанија и дизајн секторот е предизвик за нас како организација. Жирито немаше воопшто лесна задача бидејќи во период од 2 месеци пристигнаа огромен број на предлози за гроздовиот мед, од врвни дизајнери до најмлади креативци. Вистинска штета е што само еден е победник. Интересот за учество во ваков тип на соработка расте и тоа ме куражи, следната година повторно да пласираме предлог модел за соработка помеѓу дизајн секторот и винарницата Тиквеш“.
Ова е втора соработка од ваков вид меѓу ВВ „Тиквеш“ и Skopje Design Week. Минатата година беше објавен меѓународен натпревар на кој беше избрано уникатно дизајнерско решение за виното „Шардоне“ на ВВ „Тиквеш“. Задоволни од резултатите и успехот од досегашната соработка, од ВВ „Тиквеш“и SDW најавуваат дека и понатаму ќе продолжат да вложуваат во креирање силна синергија меѓу бизнис секторот и креативната индустрија.
Можеби ќе ве интересира
Angel Tree во Тинекс Зебра: Хуманитарна иницијатива што носи празнична радост
Расте еко-одговорноста кај граѓаните: Влегуваме во нова ера на управување со амбалажниот отпад. Која општина е лидер, а која најслабо стои во селектирање?
Празници полни со топлина: dm донираше повеќе од 200 пакети со основни прехранбени намирници, дистрибуирани преку хуманитарната организација ,,Свети Спас“
Што открива зелениот плик и зошто е важно да го разберете
Пивара Скопје и РФМ потпишаа договор за спонзорство – 45 години партнерство и поддршка за македонскиот ракомет
Волшебно новогодишно одбројување во Дајмонд мол до крајот на декември
Гевгелија Мол ги отвори вратите – шопинг и забава под еден покрив




