24 Октомври, 2024
0.0250

УШТЕ ЕДЕН БАНКРОТ ВО ГЕРМАНИЈА: производителот на автомобили „Next.e.Go Mobile“ дефинитивно пропаѓа, работниците останаа без работа

Објавено во: Економија 14 Јуни, 2024

Добивај вести на Viber

Германскиот производител на електрични автомобили Next.e.Go Mobile дефинитивно престанува да постои!

Производителот на електрични автомобили од Ахен мораше да поднесе барање за стечај во март, меѓутоа, стечајниот управник Клаус-Петер Крут тогаш беше уверен дека компанијата ќе најде инвеститори и ќе продолжи со работа.

Сега е јасно дека овој план нема да функционира.

Next.e.Go Mobile престана со работа и околу 200 преостанати вработени ќе бидат отпуштени. Сега примачот мора да ги продаде основните средства на компанијата за да ги исплати побарувањата.

Производителот на електрични автомобили е основан во 2015 година со големо медиумско внимание. Идејата беше да се понуди на првиот модел e.Go Life прифатлива алтернатива на скапите електрични автомобили како Tesla. Возилото се произведуваше сериски од 2019 до 2022 година, пишуваат медиумите во соседството.

Сепак, компанијата успеала да продаде само околу 1.350 возила пред да банкротира.

Производителот на електрични автомобили го преживеа првиот банкрот во 2020 година благодарение на новите инвеститори. Во тоа време, големи надежи се полагаа на новиот модел e.wave X, кој наводно добил 11.000 пред-нарачки. Но, доцнењето на дозволите од ЕУ доведе до финансиски проблеми и нов банкрот, а сега е јасно дека ништо нема да излезе од амбициозните цели на младата компанија.

Next.e.Go Mobile не е првиот германски производител на електрични автомобили што банкротира од почетокот на годината.

Electric Brands, која ги произведува ски возилата Xbus и микромобилот Evetta, поднесе барање за самоуправен стечај во Окружниот суд во Дармштат во февруари.

Германија неодамна беше потресена од веста дека кинескиот производител на автомобили Great Wall Motors (GWM) сака да го затвори своето европско седиште во Минхен.

Компанијата „Next.e.Go Mobile“ е позната во македонската јавност, особено по најавите дека истата ќе инвестира во фабрика во земајва, каде ќе се произведуваат автомобили. 

Беше потпишан договор, а имаше и најавата за поддршка на компанијата од нашата влада, иако веќе имаше знаци дека плановите на компанијата не се одвиваат како што треба. За жал фабриката во Тетово никогаш не се изгради, ниту пак, започна производството. 

Можеби ќе ве интересира

Горан Трајковски: Јогурт од еден килограм се продава како еден литар

Горан Трајковски: Јогурт од еден килограм се продава како еден литар

Владеачкото мнозинство ги повлече спорните измени на Закон за јавни набавки

Владеачкото мнозинство ги повлече спорните измени на Закон за јавни набавки

Димитриеска -Кочоска: Институциите немаат соодветен квалитет да следат намалување на трговски маржи

Димитриеска -Кочоска: Институциите немаат соодветен квалитет да следат намалување на трговски маржи

Народна банка ја намали каматата на благајничките записи

Народна банка ја намали каматата на благајничките записи

ГАЗА Е ЕКОНОМСКИ УНИШТЕНА: Се вратија на нивото како пред 70 години

ГАЗА Е ЕКОНОМСКИ УНИШТЕНА: Се вратија на нивото како пред 70 години

ПО СВЕТСКА БАНКА И ММФ ОБЈАВИ ПРОГНОЗА: Maкедонија пак е на дното во регионот

ПО СВЕТСКА БАНКА И ММФ ОБЈАВИ ПРОГНОЗА: Maкедонија пак е на дното во регионот

МИНИМАЛНА СИНДИКАЛНА КОШНИЧКА: За колку поевтини во октомври?

МИНИМАЛНА СИНДИКАЛНА КОШНИЧКА: За колку поевтини во октомври?

ДОЛГОВИ ИМААТ ИТАЛИЈА И ФРАНЦИЈА: Која земја е најзадолжена во еврозоната?

ДОЛГОВИ ИМААТ ИТАЛИЈА И ФРАНЦИЈА: Која земја е најзадолжена во еврозоната?

Земјите од БРИКС бараат начин да избегнат плаќање во долари

Земјите од БРИКС бараат начин да избегнат плаќање во долари