07 Октомври, 2024
0.0347

ЗАПОЗНАЈТЕ ГО ЈАПОНСКИОТ МИЛИЈАРДЕР КОЈ ГИ ПРЕДИЗВИКУВА МЕКДОНАЛДС И КФЦ: Такаја стана милијардер и влезе на листата на 50 најбогати луѓе во Јапонија

Објавено во: Економија 01 Октомври, 2024

Добивај вести на Viber

Јапонскиот милијардер Такаја Авата претвори мало локално кафуле во гигант за брза храна - Торидол холдингс. Сега сака да постигне глобален успех.

Такаја Авата ги искористил своите скромни заштеди за да отвори мал ресторан во Какогава, град во близина на јапонското море Сето. 23-годишникот го нарекол ресторанот Торидол Санбан-кан или Торидол Магазин бр. 3. Тоа биле негови лични ветувања, бидејќи прашање на време е кога ќе ја постигне својата скромна цел да поседува три ресторани.

Четири децении подоцна, Торидол на листата на Токио има мрежа од речиси 2.000 ресторани за брза услуга во 28 земји и региони со 21 бренд. Ѕвездата на компанијата е Marugame Seimen, најголемиот јапонски ланец за тестенини. Успехот во индустријата за брза храна го направи Авата милијардер.

„Сакам Toridol Holdings да се натпреварува на глобално ниво“, вели претседателот и извршен директор. Неговиот план е компанијата во следната деценија да достигне приходи од седум милијарди долари. За да ги постигне високите цели, Такаја сака да ја намали зависноста на Торидол од домашните потрошувачи на пазар во опаѓање.

Сопственикот на Торидол холдингс забележува дека јапонската прехранбена индустрија е исклучително конкурентна. За да расте дома, ќе мора да го одземе пазарниот удел од ривалите како што е Ханамару, локален синџир во сопственост на Yoshinoya Holdings, гигант стар повеќе од векови, како и Zensho Holdings на листата на Токио. Торидол мора да се бори и со американските гиганти како Мекдоналдс и КФЦ, кои заедно работат повеќе од 4.000 продавници во Јапонија.

Според аналитичарот на Daiwa Securities од Токио, Шун Игараши, конкуренцијата за ресторани доаѓа не само од другите ресторани, туку и од продавниците за погодност и готови оброци во супермаркетите. „Поради диверзификацијата на трендовите за храна, компаниите се борат за клиенти“, вели тој.

Приходи на Торидол холдингс

Торидол холдингс, делумно поттикнат од приливот на туристи во Јапонија, забележа рекорден приход од 232 милијарди јени во последната фискална година што заврши во март, со 38 отсто од приходите генерирани од странство.

Нето добивката се зголеми за 48 отсто, на 5,7 милијарди јени. Такаја, кој минатата година стана милијардер и влезе на листата на 50 најбогати луѓе во Јапонија, моментално има нето богатство од 1,1 милијарда долари.

До март 2028 година, Торидол Холдингс има за цел да ја зголеми повеќе од тројно нето добивката со 420 милијарди јени приход. Планот е половина од тоа да доаѓа надвор од Јапонија. Тоа може да се постигне, објаснува Такаја, со двојно зголемување на вкупниот број продавници на 4.900, од ​​кои 3.000 треба да бидат во странство. Такаја очекува дека приходите од странство ќе бидат повисоки, приближно 60 проценти во следните три до пет години.

Планирани се ресторани на повеќе локации

Водечкиот бренд на Toridol Holdings, познат како Marugame Udon надвор од Јапонија, веќе има 264 продавници во странство, на локации како што се Хаваи и Пном Пен. Такаја ги прилагодува менијата на локалниот вкус, нудејќи, на пример, зачинета супа во Индонезија и ладни чинии со зелена салата и пржено пилешко во САД. Во прилог на синџирот на тестенини Udon, портфолиото на компанијата вклучува ресторани кои служат различни кујни, од азиска улична храна, рамен и јакитори до некои западни јадења, вклучувајќи пица и палачинки.

Според извештајот објавен во јуни во весникот Никеи, 44 отсто од јапонските оператори на ресторани со работа во странство планираат да отворат повеќе локации, што е повеќе од 28 отсто во претходното истражување објавено минатата година.

фото: YouTube/Print Screen

Можеби ќе ве интересира

ГЕРМАНСКИТЕ КОМПАНИИ ОЧЕКУВААТ СО ВЕШТАШКАТА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА ДА ЈА ЗГОЛЕМАТ ПРОДУКТИВНОСТА: Еве во кои сектори најмногу ќе ја користат

ГЕРМАНСКИТЕ КОМПАНИИ ОЧЕКУВААТ СО ВЕШТАШКАТА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА ДА ЈА ЗГОЛЕМАТ ПРОДУКТИВНОСТА: Еве во кои сектори најмногу ќе ја користат

БОГАТИТЕ СЕ ПОВЕЌЕ ЗАИНТЕРЕСИРАНИ ЗА GOLDEN VISA: Три европски земји имаат најатрактивни програми

БОГАТИТЕ СЕ ПОВЕЌЕ ЗАИНТЕРЕСИРАНИ ЗА GOLDEN VISA: Три европски земји имаат најатрактивни програми

ТРЕСКАТА „НОЌ НА ВЕШТЕРКИТЕ“ ЌЕ ДОНЕСЕ СКОРО 12 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРИ НА АМЕРИКАНСКАТА ЕКОНОМИЈА Приходите може да бидат поголеми одбожиќната продажба

ТРЕСКАТА „НОЌ НА ВЕШТЕРКИТЕ“ ЌЕ ДОНЕСЕ СКОРО 12 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРИ НА АМЕРИКАНСКАТА ЕКОНОМИЈА Приходите може да бидат поголеми одбожиќната продажба

НЕВЕРОЈАТНА ЗАРАБОТКА НА ОКТОБЕРФЕСТ, КЕЛНЕРИТЕ СТИГНУВААТ И ДО 10.000 ЕВРА НЕТО: Шеторите имаат промет и до девет милиони евра

НЕВЕРОЈАТНА ЗАРАБОТКА НА ОКТОБЕРФЕСТ, КЕЛНЕРИТЕ СТИГНУВААТ И ДО 10.000 ЕВРА НЕТО: Шеторите имаат промет и до девет милиони евра

НЕМААТ РАБОТНИЦИ, ПА КОРИСТАТ ВЕШТАЧКА ИНТЕЛЕГЕНЦИЈА: Јапонија вака го решава овој проблем

НЕМААТ РАБОТНИЦИ, ПА КОРИСТАТ ВЕШТАЧКА ИНТЕЛЕГЕНЦИЈА: Јапонија вака го решава овој проблем

ЗЕМЈИТЕ НА ПОРАНЕШНА СФРЈ ЛЕЖАТ НА БОГАТСТВА, САМО СЛОВЕНИЈА БУКВАЛНО НЕМА НИШТО: Но, тие се побогати од сите заедно

ЗЕМЈИТЕ НА ПОРАНЕШНА СФРЈ ЛЕЖАТ НА БОГАТСТВА, САМО СЛОВЕНИЈА БУКВАЛНО НЕМА НИШТО: Но, тие се побогати од сите заедно

ВО ЕДЕН ЕВРОПСКИ ГРАД СЕКОЈ МОЖЕ ЛЕСНО ДА НАЈДЕ РАБОТА: Стапката на невработеност таму изнесува помалку од два отсто

ВО ЕДЕН ЕВРОПСКИ ГРАД СЕКОЈ МОЖЕ ЛЕСНО ДА НАЈДЕ РАБОТА: Стапката на невработеност таму изнесува помалку од два отсто

НА ПОВИДОК МЕГА ПРОИЗВОДИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ: Во преговорите влегуваат премиум брендови

НА ПОВИДОК МЕГА ПРОИЗВОДИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ: Во преговорите влегуваат премиум брендови

На покана на ЕИБ, Анѓушев говореше за поставување батерии на фотоволтаични електрани во Штип

На покана на ЕИБ, Анѓушев говореше за поставување батерии на фотоволтаични електрани во Штип